به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی رایتل، این اپراتور در راستای ارائه بهترین و بروزترین سرویس ها به مشترکین خود و در راستای حذف سرویس های ارزش افزوده، در حال بررسی مدل های همکاری دیگر با شرکای تجاری خود و ارائه کنندگان خدمات اینترنتی است که از این جمله می توان به مدل تسهیم درآمد ترافیک دیتا در سرویس های محتوایی اشاره کرد.
بر همین اساس، از این پس مشترکین این اپراتور امکان استفاده از انواع سرویس های ارائه شده توسط شرکای تجاری رایتل را بدون نگرانی از هزینه آن ها خواهند داشت. مزیت اصلی این شیوه، شفاف بودن رابطه بین مشترک، اپراتور و شریک تجاری رایتل است و استفاده از این سرویس ها با آگاهی مشترکین و طبق تمایل آن ها خواهد بود.