پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 400367 تاریخ : 1397/08/06-15:46:21
,17,22,
ارایه خدمات الکترونیکی موجب رضایت مندی مودیان می شود

مدیر کل امور مالیاتی زنجان تاکید کرد:

ارایه خدمات الکترونیکی موجب رضایت مندی مودیان می شود

مدیر کل امور مالیاتی زنجان اظهار داشت: ارایه خدمات الکترونیکی به مودیان موجب افزایش رضایت مندی آنان می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور، رضوی، مدیر کل امور مالیاتی زنجان تصریح کرد: هم اکنون تمام خدمات این اداره کل در قالب سامانه های الکترونیکی به مودیان ارائه می شود و با راه اندازی سامانه پیامکی تمام مراحل رسیدگی به پرونده ها به اطلاع مودی می رسد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای پیگیری نیست.

رضوی در ادامه افزود: هم اکنون خدمات رسیدگی به اعتراضات، مالیات بر ارزش افزوده، تقسیط، رصد چک ها، دریافت درخواست گواهی ارزش افزوده و اعتبار گواهی ارزش افزوده مودی به صورت الکترونیکی ارایه می شود.

مدیر کل امور مالیاتی زنجان در خاتمه گفت: فهرست مودیان فاقد اعتبار، امکان درخواست استرداد یا انتقال مالیات بر ارزش افزوده، درخواست وام، تمدید کارت بازرگانی، دریافت مالیات بر درآمد مشاغل خودرویی، استعلام و دریافت کد فراگیر برای کارکنان خارجی، رسیدگی به شکایات و دریافت کد اقتصادی از جمله خدماتی هستند که به صورت الکترونیکی ارائه می شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران