پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 595325 تاریخ : 1401/01/16-08:57:10
,3,
ارائه 30هزار خدمت بانکی در ایام نوروز توسط بانک قرض الحسنه رسالت

ارائه 30هزار خدمت بانکی در ایام نوروز توسط بانک قرض الحسنه رسالت

مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی بانک قرض الحسنه رسالت در 13روز نخست سال جاری حدود 30هزار خدمت بانکی به مشتریان ارائه کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی این بانک در ایام نوروز پاسخگوی 60هزارتماس مشتریان بوده و 30هزار خدمت بانکی نیز ارائه کرده است.
همچنین کارشناسان این مرکز، روزانه پاسخگوی بالغ برپنج هزار تماس هستند و مشتریان می توانند از راهنمایی کارشناسان این مرکز در خصوص نحوه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، درخواست دسته چک غیرحضوری، نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، مسدودی و رفع مسدودی کارت، پیگیری تراکنش های ناموفق، اطلاع رسانی در خصوص سامانه اعتبارسنجی مرآت و…. بهره مند شوند.
براساس این گزارش، بیشترین حجم تقاضای مشتریان در ایام نوروز برای مسدودی و رفع مسدودی کارت، رمز مدرن (تلفنبانک-اینترنت بانک-همراه بانک) و تغییر آدرس ثبت شده است.
گفتنی است کارشناسان این مرکز با شماره گیری 0214747 به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان مشتریان هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران