به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مدیریت امور ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر، دکتر علیرضا آذری با اشاره به ارتباط بانک شهر و شهرداری کلانشهرها اظهار کرد: این بانک، از پروژههای شهری حمایت میکند و همه این اقدامات در راستای توسعه شهرها و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان بوده است و هیچ یک از بانکها چنین نقشی را در خدمات شهری و توسعه شهرها ایفا نمیکنند.
آذری با تاکید بر اینکه شهروندان، تاثیر بانک شهر بر ارتقاء زندگی شهری را به طور ملموس شاهد هستند، خاطرنشان کرد: شهروندان این فعالیتها را میبینند و همین مسائل موجب شده تا استقبال آنان از بانک شهر هر روز بیشتر شود.
معاون مدیرعامل بانک شهر در ادامه با اشاره به اقدامات بانک در حوزه بانکداری الکترونیک، افزود: بانک شهر، امروز در حوزه بانکداری الکترونیک در کل نظام بانکی فعالیت چشمگیری داشته و در عبور از بانکداری سنتی پیشگام است که نمونه آن را در ایجاد پیشخوانهای شهرنت شاهد هستیم.
وی افزود: در بهترین نقاط شهرها، شاهد راهاندازی پیشخوانهای شهرنت هستیم که این امکان در اختیار هیچ بانکی نیست و با ارتباط نزدیک بانک شهر و شهرداریها این موقعیت خوب فراهم شده است.
آذری همچنین در ادامه بر توسعه کمی و کیفی دستگاههای پایانه فروشpos، دستگاههای خودپردازATM ،دستگاههای خوددریافت و کارت های شهروندی در سال 94 تاکید کرد .