پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492225 تاریخ : 1398/07/24-11:39:28
,2,
ادامه خدمات رسانی بانک ملی ایران به زائران حسینی

ادامه خدمات رسانی بانک ملی ایران به زائران حسینی

همزمان با فرا رسیدن ایام پیاده روی اربعین حسینی، کارکنان بانک ملی ایران با پیوستن به عشاق حسین(ع) ، اقدامات متنوعی را برای خدمت رسانی به زائران حرم امام حسین (ع) انجام داده اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به منظور ارایه خدمات مطلوب و پذیرایی از زائران اربعین حسینی، علاوه بر برپایی موکب در مسیر پیاده روی اربعین، تمهیدات ویژه ای را در شعب مرزی خود و مسیر پیاده روی اربعین اندیشیده که ضمن استقبال از سوی زائرین با تقدیر مسئولین نیز مواجه گردید.

تقدیر استانداران از  اقدامات همکاران بانکی در باجه های مرزی

احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در باجه تفتان بانک ملی ایران در پایانه مرزی میرجاوه از نحوه ارائه خدمات شبانه روزی همکاران به زوار حسینی تقدیر کرد.

موهبتی ضمن تاکید بر افزایش زیرساخت ها در میرجاوه گفت: از اول محرم تاکنون بیش از  90 هزار زائر پاکستانی از پایانه مرزی میرجاوه عبور کرده اند و کار خدمات رسانی به این زوار حرکت بزرگی است که توسط بخش های مختلف در مرز میرجاوه صورت گرفته است و اقدامات همکاران در بانک ملی ایران به این تعداد زائر قابل تقدیر می باشد.
همچنین استاندار خوزستان به همراه رئیس حوزه خرمشهر نیز از باجه مرزی شلمچه بازدید کردند و از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی شبانه روزی همکارن در این باجه قرار گرفتند.

خدمات بانکی در مسیر پیاده روی اربعین

بر این اساس  بانک ملی ایران علاوه بر افزایش ساعت کار باجه های مرزی، استقرار یک دستگاه های وب کیوسک، یک دستگاه کش لس (دستگاه‎های خودپرداز غیرنقدی)، دو دستگاه مودم پوز(pos) و یک دستگاه خودپرداز در مرز شلمچه و یک دستگاه خود پرداز در مرز چزابه و راه اندازی 18  دستگاه خودپرداز از محل ورود به استان تا مرز چزابه آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی می باشد.

گفتنی است خدمت رسانی ارزی و ریالی سه شعبه مرکزی ایلام، مهران و باجه مرزی مهران  به صورت شبانه روزی ، استقرار 110 دستگاه خودپرداز ثابت در سطح استان ، پنج دستگاه خودپرداز ثابت و یک واحد سیار شامل دو دستگاه خودپرداز در مهران و باجه مرزی  مهران، تجهیز و آماده سازی مهمانسراهای شهر ایلام ، مهران و شهرستان های منتهی به شهر مهران از دیگر اقدامات این بانک در استان ایلام است.

موکب های بانک ملی ایران

همکاران بانک ملی ایران از استان های لرستان، گیلان، ایلام و زنجان با برپایی موکب و یا اهدای کمک های نقدی به موکب های در مسیر راه پیمایی اربعین در خدمت زائران هستند.

موکب درمانی بیمارستان بانک ملی ایران به منظور خدمت رسانی به زائران حرم حسینی در مسیر پیاده روی اربعین مستقر شده و به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائران می پردازد.

 گفتنی است موکب درمانی بیمارستان بانک  تاکنون به 52 هزار نفر خدمت رسانی کرده است که در مقایسه با سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

مراجعه کنندگان به این موکب علاوه بر دریافت سرویس های عادی پزشکی، سرویس ویژه به جانبازان و اطفال زیر6 ماه، از خدمات دندان پزشکی نیز استفاده کرده اند.

همچنین هیئت خادمین حضرت زهرا (س) کارکنان بانک ملی استان ایلام در میدان اربعین واقع در پایانه مرزی مهران به صورت شبانه روزی به ارائه خدمت رسانی به زائرین می پردازد.
این موکب با تامین هزینه و مشارکت صد درصدی کارکنان این استان برپا شده است و روزانه به ده‌ها هزار نفر از زائرین ارائه خدمت می کند .

در موکب ایثارگران بانک ملی ایران نیز که به همت همکاران اداره امور شعب استان لرستان برپا شده است روزانه در 3 وعده بالغ بر 12 هزار پرس غذای گرم توزیع شده و علاوه بر آن تعداد 5000عدد نان نیز بصورت روزانه بین زائرین پخش می گردد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران