پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 211423 تاریخ : 1395/04/09-18:26:22
,1,
ادامه برنامه بانک سامان برای بهینه‌سازی شبکه شعب

ادامه برنامه بانک سامان برای بهینه‌سازی شبکه شعب

بر اساس برنامه‌ریزی و اقدامات انجام‌شده، در آغاز سال جاری فرآیند بهینه‌سازی عملکرد شبکه شعب بانک سامان و انتقال عملیات5 شعبه با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  اداره روابط‌عمومی بانک سامان، مازیار فزونی مدیر بانکداری خُرد با اعلام این مطلب تصریح کرد: بر اساس برنامه از پیش اعلام شده در فروردین ماه، فعالیت شعب بانک در شهرهای یاسوج، شهرکرد، تنکابن، بیرجند و گنبدکاووس از 27 خرداد 1395 متوقف و امور مربوط به مشتریان آن‌ها، به 5 شعبه دیگر بانک محول شده است.

وی افزود: بر این اساس، شعبه چهارباغ بالا اصفهان جایگزین شعبه شهرکرد، شعبه سجاد مشهد جایگزین شعبه بیرجند، شعبه معالی آباد شیراز، جایگزین شعبه یاسوج، شعبه گرگان جایگزین شعبه گنبدکاووس و شعبه آمل جایگزین شعبه تنکابن شده است.

مدیر بانکداری خُرد بانک سامان گفت: 28 نفر همکار این 5 شعبه نیز بر اساس راهکارهای پیش‌بینی شده و انتخاب خودشان، به سایر شعب بانک در شهرهای مختلف مانند تهران، اروند، اصفهان، ساری و... منتقل شده‌اند.

فزونی اظهار داشت: یکپارچگی خدمات بانک سامان در تمام شعب درکنار گستردگی و تنوع خدمات بانکداری الکترونیکی و گرایش مشتریان به این خدمات، سبب شد با وجود بازه زمانی دو ماهه اعلام‌شده، بسیاری از مشتریان شعب تعطیل‌شده حساب خود را به سایر شعب منتقل کنند.

گفتنی است، علاوه بر شعب بانک در سراسر کشور، کارشناسان مرکز سامان ارتباط با شماره تلفن 6422-021 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و مشکلات احتمالی مشتریان خواهند بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران