پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 573819 تاریخ : 1399/11/28-15:03:50
,2,
اختصاص نشان ویژه و لوح برتر جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار به بانک ملی ایران

اختصاص نشان ویژه و لوح برتر جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار به بانک ملی ایران

بانک ملی ا یران در دومین دوره برگزاری جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار در مرکز همایش های بین المللی رایزن، براساس رای هیات داوران به دلیل توجه به مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیت های ارتباطی با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های تخصصی انجام شده، به عنوان یکی از صد سازمان برتر مشتری مدار در کشور انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب این بانک به نمایندگی از دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران لوح و نشان ویژه این جشنواره را با امضای دکتر احمد شریعت زاده رئیس فراکسیون پاسخگویی ادوار مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.

در این مراسم مدیران برخی دستگاه های دولتی و همچنین کارآفرینان واحدهای تولیدی و مدیران بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتری مداری جهت تقویت بخش اقتصاد و کمک به بهینه نمودن کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.

در این گردهمایی انتقال دانش و تجارب مسئولان و متخصصین مدیریت ایران در اشاعه و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین المللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهره وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف کننده با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات باکیفیت برتر و ارائه راهکارهای نوین و تقویت استراتژی های سازمان به منظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان موردتوجه و بحث و بررسی قرار گرفت.

در این مراسم بهرام واقفی رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان بانک ملی ایران نیز حضور داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران