به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، در این طرح شاخصهای رسوب منابع و برآیند درآمد و هزینه پذیرندگان (POS) در طول مدت زمان اجرای طرح نقش تعیینکنندهای در اجرای مطلوب آن ایفا میکند.
در این طرح، پذیرندگان براساس حداقل (مجموع مبالغ تراکنشهای پایانه فروش و میانگین منابع کل حسابهای خود به غیر از حساب بلندمدت) در طول مدت زمان اجرای طرح مشمول دریافت امتیاز بدون سقف امتیازی و شرکت در قرعهکشی میشوند.
بانک صادرات ایران در راستای بهینهسازی سیستمهای مخابراتی خود از سال گذشته با تجهیز نرمافزار و سختافزارهای مورد نیاز، تلاش ویژهای برای بالا بردن سرعت انجام تراکنش در پایانههای فروش به کار برده که با همکاری شرکت مخابرات در برخی مناطق کشور تا 40 درصد و در برخی مناطق تا 80 درصد بر سرعت انجام تراکنشها افزوده شده است.
میانگین زمان تراکنش در 80 درصد مناطق تحت پوشش شرکت در سراسر کشور، به 5/5 ثانیه ارتقا یافته و تجهیزات سختافزاری لازم برای ظرفیتسازی و ارتقای سه برابری توان پردازش تراکنشها، و در نتیجه رضایتمندی مشتریان بانک صادرات ایران و دستیابی به اهداف مورد نظر سال 98 انجام شده و برای پاسخگویی به نیاز و درخواست مشتریان هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.
همچنین در راستای کاهش زمان حضور تکنسینها در زمان اعلام خرابی و پشتیبانی ضروری (EM) از پایانههای فروش در جهت بالا بردن میزان رضایتمندی مشتریان تلاشهای مطلوبی صورتگرفته و برای رفع نیازهای مشتریان آمادگیهای ویژهای در شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران فراهم شده است.
برای مشاهده شرایط و نحوه کسب امتیاز طرح «فروش طلایی 2» اینجا کلیک کنید.