پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 621550 تاریخ : 1401/09/08-12:04:19
,10025,
ابزار ایجاد ارزش مشتری از اصول مهم در بیمه تجارت نو

ابزار ایجاد ارزش مشتری از اصول مهم در بیمه تجارت نو

معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو اذعان داشت استمرار و ارتقای کیفیت ارتباط با مشتریان یکی از اصول مهم در بیمه تجارت نو است که یکی از راه های ایجاد حس رضایت ماندگاری برند و افزایش نرخ تعامل گروه های ذینفع، برگزاری مسابقه و چالش است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ آزاد حسنی، اظهار کرد: امسال به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت بیمه تصمیم گرفتیم در قالب مسابقه “بنوکاپ”، میزان آگاهی مشتریان، شبکه فروش و حتی همکاران را در خصوص دانش بیمه ای، برند شرکت و محصولات و خدمات بیمه تجارت نو به چالش بکشیم.

حسنی در ادامه گفت: در چالش بنوکاپ که از تاریخ هفتم لغایت سیزدهم آذر ماه برگزار می شود جوایز ارزنده ای برای برندگان در نظر گرفته شده و شرکت در مسابقه برای بیمه گذاران، بیمه شدگان، کارگزاران، نمایندگان و عموم مردم امکان پذیر است.

وی همچنین در حاشیه مسابقه بنو کاپ افزود ؛ در حال حاضر شرکت بیمه تجارت نو از مرز فروش 2000 میلیارد گذشت و تا آخر پاییز بودجه مصوب شرکت ، محقق خواهد شد و در سه ماهه آخر سال بیشتر بر وصول مطالبات ، فروش در بازار خرد و تقویت شبکه فروش خواهیم پرداخت .

علاقه مندان با مراجعه به وبسایت شرکت بیمه تجارت نو یا اپلیکیشن بنو می توانند در مسابقه بنوکاپ شرکت نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران