پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 621275 تاریخ : 1401/08/24-13:11:22
,2,
ابراز رضایت وزیر ارتباطات از کیفیت خدمات اپلیکیشن«بله»

ابراز رضایت وزیر ارتباطات از کیفیت خدمات اپلیکیشن«بله»

وزیر ارتباطات که برای شرکت در کنفرانس وزرای ارتباطات و دیجیتال کشورهای عضو کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) به سئول سفر کرده بود، در تماس تلفنی خود با داخل کشور از پلتفرم اپلیکیشن «بله» استفاده و از کیفیت خدمات آن ابراز رضایت کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن «بله» به عنوان پیام رسان رسمی بانک ملی ایران به تازگی امکان جدید برقراری تماس صوتی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

در این قابلیت جدید، کاربران می توانند علاوه بر امکان چت و ارسال فایل صوتی، به راحتی و تنها با دسترسی به اینترنت، با مخاطبان خود تماس برقرار کنند.

همچنین کارت به کارت در چت، مدیریت مالی شخصی، امکانات کانال داری و گروه داری، تبلیغات، ویترین بله و… از دیگر امکانات کاربردی و نوآورانه ای هستند که در طول چند سال اخیر به کاربران «بله» عرضه شده است.

«بله» از هفت سال قبل با سرمایه گذاری بانک ملی ایران ایجاد شده و در این سال ها با ارائه انواع خدمات بانکی و پیام رسانی توانسته است رضایت بیش از 15 میلیون کاربر خود را براورده کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران