پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 581991 تاریخ : 1400/03/17-13:56:21
,15,
اارائه بسته های اشتراکی خدمات لجستیک بر اساس نیاز متقاضیان

مشارکت برند نام آشنای پست و خلاقیت شرکتهای استارتاپی

اارائه بسته های اشتراکی خدمات لجستیک بر اساس نیاز متقاضیان

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت:" بسته های اشتراکی خدمت لجستیک با مشارکت برند نام آشنا و مورد اعتماد پست و نسل هایی نوپا وجدید شرکت های خلاق و ایده ساز نیازهای جدید متقاضیان را برطرف می کند."

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ محمد رضا قادری در هفتمین قسمت از چهارشنبه های استارتاپی پست که با حضور دو استارتاپ یخچال و به روز رسان، مدیران شبکه پستی کشور و مراکز رشد و نوآوری در خصوص نحوه همکاری با شرکت های استارتاپی در توسعه سرویس های پست سرد برگزار شد، با بیان این که شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه لجستیک و حمل و نقل ارسال کالا می بایست تقویت و وارد این بخش از صنعت شوند گفت:"برای توسعه زیرساخت های ارتباطی در حوزه کسب و کار با بهره گیری از تجربه های شرکت ملی پست و خلاقیت بخش خصوصی می توان ضمن ایجاد کارگروه های تخصصی و اشتراک مساعی؛ در حوزه لجستیک همگام و همسو شد و خدمات بهتری ارائه داد."

راهبر حوزه برنامه ریزی و فناوری شرکت ملی پست افزود:"نسل جدید این گونه شرکت ها باید کمک کنند تا با ایجاد پلتفرم و بسترهای علمی مناسب، ناوگان حمل و نقل کشور توسعه یابد."
وی با اشاره به رشد قابل توجه تقاضای مردم در این بازار عنوان کرد:" ترکیب نگاه صحیح حاکمیتی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک برند نام آشنا، با سابقه و مورد اعتماد مردم با همراهی نسل های جدید و نوپای شرکت های خلاق و ایده ساز جدید در بخش خصوصی که چالش های یک شرکت عظیم را ندارند، به رفع موانع و تسهیل رفع نیازهای متقاضیان در حوزه پست سرد و ارسال آن منجر می شود."
قادری با بیان اینکه شرکت های نوظهور مثل به روز رسان و یخچال، حداکثر تلاش خود را دارند تا محصولات مورد نیاز مشتریان به ویژه اقلام حوزه پست سرد که شامل محصولات کشاورزی، پروتئین و نیازهای خانگی می شود را در کوتاه ترین زمان ممکن در دورترین نقاط کشور توزیع و به متقاضیان برسانند اضافه کرد:"امروزه فناوری به کمک ما آمده است تا با ایجاد اکوسیستم های توزیع و حذف برخی موانع در کنار مدیریت زمان و تنظیم بازار چالشهای موجود در زمینه های مختلف از جمله مدت سیر مرسولات، روش های نگهداری مرسولات پست سرد، حمل و نقل و بارگیری، بازنگری در ناوگان ها برای کمک به متقاضیان بازار موجود به بررسی و رفع چالش های موجود در آن پرداخت."
در حاشیه این نشست تخصصی مدیران عامل شرکت های بروز رسان و یخچال ضمن تشکر از برگزاری اینگونه نشست ها و همراهی شرکت ملی پست به عنوان یک شرکت با سابقه و حاکمیتی در این حوزه به بیان تجربیات خود در طول ورود به صنعت حمل و نقل پرداختند و روش های توزیع مرسولات خود و تحویل به متقاضی نهایی را بیان کردند.
هفتمین قسمت از برنامه چهارشنبه های استارتاپی پست را اینجا ببینید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران