/2021/11/14000811174100.jpeg
90 درصد فروش بیمه رازی در هفت ماه نخست سال محقق شد
مدیر برنامه ریزی و تحول شرکت بیمه رازی با بیان اینکه نتیجه تلاش های شبکه فروش شرکت در دوره مدیریت جدید به خوبی قابل مشاهده است، گفت: در هفت ماه نخست سال جاری، 90 درصد از هدف تعیین شده در فروش بیمه نامه سالجاری محقق شده که این مهم تنها به دلیل احساس تعلق سازمانی نمایندگان و پایبندی به بند نخست چرخش استراتژیک مبنی بر نماینده محوری است.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی ، علیرضا مشکلاتی در بیست و یکمین برنامه سه شنبه های پاسخگویی که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام شرکت و با حضور بیش از 1250 مخاطب پخش می شد با اشاره به این که برنامه ریزی جدی برای ایجاد تحول در حوزه شبکه فروش شرکت آغاز شده است، اظهار کرد: نماینده و شعبه محوری در استراتژی جدید شرکت بیمه رازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
وی ادامه داد: ما به خوبی می دانیم که نماینده، خط مقدم عملیات شرکت است و در طول دوره فعالیتش، باید مورد حمایت همه واحدهای ستادی باشد، بنابراین در طراحی جدید ساختار سازمانی شرکت، این موضوع به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.
به گفته مشکلاتی در ساختار جدید سازمان، دپارتمان مجزایی برای پشتیبانی از شبکه فروش ایجاد شده است، به طوریکه در شعب شرکت یک نفر همکار برای رسیدگی به امور و ارائه مشاوره به نمایندگان در نظر گرفته شده است تا به راهبری فرایندها بپردازد.
مدیر برنامه ریزی و تحول شرکت بیمه رازی، همچنین تغییر ساختار سازمانی شرکت را به دستور مدیرعامل و در راستای چرخش استراتژیک خواند و با بیان این که نهایی شدن چنین اقدامی کمی زمان بر خواهد بود، گفت: از اوایل سال آینده، نتایج مثبت این تغییر ساختار به خوبی قابل مشاهده است.
وی همچنین به تحلیل ساختار شبکه فروش شرکت پرداخت و با بیان این که نتایج به دست آمده نشان می دهد شرکت بیمه رازی به توسعه شبکه شعب نیازمند است، خاطرنشان کرد: افزایش تعداد شعب نه تنها سطح دسترسی بیمه گزاران به خدمات شرکت را افزایش می دهد، بلکه در کنار افزایش سرمایه و نیز تثبیت شرکت در سطح توانگری یک، ارزش برند شرکت را نیز ارتقا داده و در نحوه تعامل نمایندگان با مشتریان به شدت اثرگذار خواهد بود.
مشکلاتی همچنین به پیاده سازی سیستم ایزو 9001 با نسخه 2015 در شرکت بیمه رازی اشاره کرد و با بیان این که این اقدام می تواند به بهود فرایندها و تسریع روند توسعه شرکت منجر شود، گفت: تاکید شرکت برآن است تا شبکه فروش به سمت فروش بیمه نامه های خرد با ریسک کم حرکت کند تا از این طریق علاوه بر حفظ موقعیت مطلوب کنونی، سودآوری شرکت نیز افزایش یابد.
همچنین در ادامه این برنامه دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی بیان کرد: از نیمه آبان تا نیمه اسفند سال جاری، همه خریداران بیمه نامه که شماره بیمه نامه خود را به سامانه بیمه رازی پیامک کند، در قرعه کشی یک خودرو پژو 206 به همراه 100 عدد تبلت شرکت داده خواهند شد.
در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی به آقای مشکلاتی اهدا شد.
گفتنی است «سه شنبه های پاسخگویی» از ابتدای سال 1400 توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده اند.