پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353644 تاریخ : 1397/05/14-17:27:57
,15,
70 پروژه جدید پستی طراحی شد

70 پروژه جدید پستی طراحی شد

معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، گفت: از ابتدای امسال در قالب پنج استراتژی کلان، 70 پروژه به صورت هماهنگ و یکپارچه تعریف شده است تا بتوانیم استفاده بهتری از ظرفیت ها و امکانات موجود داشته باشیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، با اشاره به اینکه شبکه پستی کشور ظرفیت پنج برابر شدن ترافیک فعلی را نیز دارد، گفت: جنس پست، از جنس زیرساخت ها و بین سازمانی ترین دستگاه دولتی است که می بایست حضور پررنگ آن در لایه های مختلف نهادهای کشور و حتی آحاد جامعه مشاهده و از ظرفیت های خالی آن در جهت تامین نیازهای مردم و سازمانها استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مطالعه پیرامون شرکت های پست دنیا نشان می دهد، تمامی آنها براساس نیاز مردم شکل گرفته اند بنابراین عامل تداوم آنها نیز، مردم و کسب و کارهای کوچک و متوسط بوده است، تصریح کرد: در کشور ما نیز خوشبختانه مردم تصور مثبتی از پست براساس اعتماد به آن وجود دارد، اما دامنه این تصور محدود است به طوریکه می توان گفت بیشتر مردم خدمات و سرویس های نوین و مبتنی بر فناوری های روز و حتی تمامی ظرفیت ها و قابلیت های پست را نمی شناسند.

احمدی در ادامه در خصوص برنامه محوری اقدامات حوزه فنی و بازرگانی گفت: از ابتدای امسال در قالب پنج استراتژی کلان، 70 پروژه به صورت هماهنگ و یکپارچه تعریف شده است تا بتوانیم استفاده بهتری از ظرفیت ها و امکانات موجود داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در واقع ما به دنبال پوست اندازی و تغییر نگاه در لایه های مختلف این حوزه نسبت به توسعه فضای کسب و کار با رویکرد حفظ جایگاه تمامی ذی نفعان هستیم.

معاون فنی و بازرگانی مدیر عامل شرکت ملی پست ایران، با اشاره به اینکه در حال حاضر رقم توسعه درآمد شبکه پستی 15 درصد است، گفت: یکی از اصلی ترین هدف های حوزه فنی و بازرگانی افزایش این رقم تا رسیدن به رشد مطلوب با تغییر جهت گیری از تمرکز بر سازمان های دولتی به سمت مصرف کننده و مشتری نهایی است.

وی تامین هرچه بیشتر رضایت شهروندان را مورد تاکید قرار داد و افزود: در ارایه تمامی خدمات و سرویس ها، هدف اصلی این حوزه توجه به مخاطب و شنیدن صدای آنهاست به همین جهت پایگاه امور مشتریان به تازگی راه اندازی شده است که امیداریم طی یک ماه آینده به صورت کامل مستقر شود .

احمدی، فضای رقابتی پیش رو را یادآور شد و اظهار داشت: براساس تحلیل های صورت گرفته، شبکه پستی کشور در تمامی شاخص ها و وضعیت ساماندهی امکانات و قابلیت ها از تمامی فعالین این حوزه جلوتر است.

وی در ادامه تغییر انجام عملیات حوزه حمل و نقل شرکت و گرایش بیشتر به سمت جابجایی مرسولات حجیم تر و تامین زیرساخت ها آن و همچنین جذب ترافیک مراکز تولیدی با همکاری بخش غیردولتی را مطرح کرد و گفت: ظرف شش ماه آینده اثرات این جهت گیری ها نمایان می شود.

معاون فنی و بازرگانی  مدیر عامل شرکت ملی پست ایران، تحقق این اهداف را در گرو همراهی همه جانبه نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: همراهی همکاران بویژه در بخش تامین رضایت شهروندان بیشترین تاثیر را دارد بنابراین لازم است مدیران اجرایی با توجیه و آموزش های لازم به همکاران، آنان را بیش از پیش با اهداف شبکه همراه سازند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 208
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران