به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سامان، در این ستاد که با حضور و همکاری اعضا هیات مدیره، مسئول نظارت بر امور خیریه و مدیریت امور بازاریابی و توسعه مشتریان تشکیل شد برنامه ریزیهای لازم برای حمایت از هموطنان زلزله زده آذربایجان انجام شد .
این گزارش حاکی است ساعاتی پس از وقوع زلزله نماینده بانک سامان از مناطق زلزله زده بازدید کرد و پس از ارسال گزارش به ستاد مرکزی در تهران اقدامات لازم آغاز شد.
این ستاد با تعیین شماره حساب و انتشار اطلاعیهای داخلی از کارکنان و مشتریان خود دعوت کرد تا کمک های نقدی خود را برای ارسال هر چه سریعتر به مناطق زلزله زده به حساب مذکور واریز کنند.
در همین راستا در پی مذاکرات انجام شده از سوی نماینده این ستاد با سازمان های امداد رسان مقرر شد تا کمکهای ارسالی بانک سامان در قالب تامین نیازهای اولیه و ضروری و همچنین حمایت های مربوط به ساخت و ساز مکانهای عمومی مانند مدارس و درمانگاه هزینه شود.