محمدحسین ایمانی خوشخو، رئیس کمیته علمی جشنواره و سمینار، با بیان این مطلب گفت: طی جلسات تخصصی کمیته علمی، سمینار در سه محور خلاقیت و مهندسی برند مقاصد گردشگری، خلاقیت و مهندسی برند شرکت های بزرگ و کوچک گردشگری و خلاقیت و مهندسی برند محصولات گردشگری برگزار می شود.
وی تصریح کرد: در این دوره سعی شده ضمن دعوت از استادان و پژوهشگران داخلی و بین المللی علاوه بر ارتقاء سطح علمی سمینار، مفهوم برند سازی را بصورت کاربردی تر مورد بررسی قرار دهیم. به همین منظور محور سمینار خلاقیت و مهندسی برند در گردشگری، از موضوعات بخش جشنواره معرفی فعالیت های خلاقانه در برندسازی گردشگری تعیین شد.
ایمانی خوشخو، نقش خلاقیت در معماری و مهندسی برندهای گردشگری،آسیب شناسی فقدان خلاقیت در برندهای گردشگری، خلاقیت در تبلیغات برندهای گردشگری با تاکید بر نقش هنر و رسانه، مشتری مداری و برگزاری نمایشگاه ها، جایگاه و اهمیت نهادها، استانداردها و ساختار حقوقی در حفظ و ارتقاء برندهای گردشگری، نقش خلاقیت در استفاده از عوامل انسانی و طبیعی در برند سازی گردشگری و نقش مزیت رقابتی در برند سازی گردشگری را از جمله محورهای سومین دوره جشنواره و سمینار برند گردشگری برشمرد.
وی با بیان اینکه مهلت ارسال مقالات تا 10 مهرماه سال جاری است گفت: استادان و صاحبنظران گردشگری، پژوهشگران و دانشجویان می توانند مقالات خود را پیرامون موضوعات زیر به آدرس دبیرخانه ارسال نمایند:
شایان ذکر است سومین دوره جشنواره و سمینار برند گردشگری در روزهای 24 و 25 آبان ماه سال جاری (مصادف با 14 و 15 نوامبر 2012 میلادی) برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از موضوعات و چگونگی ارسال مقالات به وب سایت دبیرخانه دائمی برند در گردشگری http://www.tourismbrands.ir مراجعه نمایند