به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک درراستای فراهم سازی بسترهای الکترونیکی و کاهش در هزینهها و صرفهجویی در وقت مشتریان امکان دریافت اقساط تسهیلاتی مشتریان از طریق تلفن بانک و با استفاده از شماره حساب و شماره کارت را عملیاتی نمود.
این بانک درراستای پاسخگویی بیشتر به مشتریان و خلق ارزش افزوده از سال 89 با ایجاد مرکز صدای سپهر با کد 09602 که در سراسر کشور قابل دسترسی است، آماده ارایه خدماتی نظیر؛ اطلاع از آخرین وضعیت موجودی حساب، اطلاع از سه گردش آخرحساب، دریافت صورتحساب از طریق نمابر، اعلام مفقودی کارت، اطلاع از آخرین وضعیت چک ، انتقال وجه بین حسابهای مشتری و دریافت اقساط تسهیلات مشتریان از طریق تلفن بانک میباشد. همچنین این مرکز خدماتی همچون پرداخت و ثبت نام پرداخت خودکار دورهای قبوض، اطلاع از نشانی و تلفن شعب، اطلاع از انواع خدمات بانکی، اطلاع از آخرین وضعیت سهام بانک را فراهم ساخته و کارشناسان این مرکز آماده دریافت و اعلام شکایت، پیشنهاد ها ، انتقادات و ارایه مشاوره به مشتریان میباشند.
گفتنی است بانک صادرات ایران با افتتاح بیش از 47 میلیون حساب سپهری، نصب بیش از 385 هزار دستگاه پایانه فروش و راهاندازی 3 هزار 780 دستگاه خودپرداز نقش بسزایی در پیشبرد اهداف کلان بانکداری الکترونیک درنظام بانکی کشور داراست.