به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای همسویی با بانکداری بینالمللی، جلب رضایت و تامین رفاه مشتریان و همچنین صرفهجویی در وقت و هزینه هموطنان گرامی، توسعه و ارتقاء سیستمهای الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است. براین اساس با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و کیفیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از همواره زیاد بوده است
بطوریکه هم اکنون حدود 47 میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان و مشتریان درشعب سپهری بانک صادرات افتتاح شده است که از این نظر بانک صادرات رکورددار نظام بانکی کشور به حساب می آید.
لازم به ذکراست سیستم سپهر بستری مناسب برای ارایه انواع خدمات بانکی آنلاین است و بانک صادرات به منظور صرفهجویی در وقت، هزینه مشتریان و جلوگیری از اتلاف هزینههای ملی ناشی از چاپ اسکناس، کاهش ترافیک و آلودگی هوا، خدمات جدید بانکی شامل: صدای سپهر (09602)، بانکداری اینترنتی، همراه بانک و سایر خدمات خود را صرفاً از طریق این سیستم الکترونیکی که قابلیت استفاده به صورت غیرحضوری را نیز دارند، عرضه مینماید.
گفتنی است سیستم سپهر این بانک در طی خرداد ماه امسال بالغ بر 425میلیون تراکنش مالی را با موفقیت انجام داده و میانگین تعداد تراکنشهای روزانه سیستم سپهر بانک صادرات ایران نیز بالغ بر 14 میلیون و همچنین میانگین تعداد تراکنشهای روزانه دستگاههای خودپرداز این بانک بالغ بر 2 میلیون و 300 هزار تراکنش بوده است