به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در پایان اردیبهشتماه امسال کاربران خدمات تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین از مرز یک میلیون و 900 هزار کاربر گذشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 630 هزار کاربر به آن اضافه شده است.
بانک اقتصادنوین به منظور افزایش ضریب رضایتمندی مشتریان در کنار توسعه کمی و کیفی خدمات، توسعه خدمات الکترونیکی را نیز در دستور کار داشته که راهاندازی مرکز بانکداری مجازی از آن جمله است. با راهانداری این مرکز زمینه را برای ارایه خدمات متنوعتر الکترونیکی را فراهم خواهد شد که جزییات این خدمت به زودی اعلام خواهد شد.
علاوه بر این، بانک اقتصادنوین موفق شده در حوزه امنیت خدمات الکترونیکی نیز به موفقیتهای چشمگیری دست یابد، به عنوان مثال چندی پیش در خدمت اینترنت بانک اقتصادنوین کیبورد مجازی ایجاد شد، که این کیبورد ضریب امنیت تراکنشهای این خدمت را در حد استانداردهای بینالمللی قرار داده است ضمن اینکه در نسخه جدید اینترنت بانک اقتصادنوین چهار حالت رمز عبور طراحی شده است. همچنین در راستای ایجاد امنیت بیشتر، در خدمت اینترنت بانک اقتصادنوین ثبت رمز دوم برای انتقال وجه الزامی است.
عملکرد فوقالعاده اینترنت بانک اقتصادنوین موجب شد که هیات داوری پنجمین کنفرانس بینالمللی بانکداری الکترونیکی خدمت اینترنت بانک اقتصادنوین را به عنوان برترین خدمت بانکی در این بخش در کشور معرفی کند.
مشتریان اینترنت بانک اقتصادنوین برای آگاهی از جزییات خدمات قابل ارایه این خدمت و چگونگی استفاده از این خدمات میتوانند به سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.enbank.ir مراجعه کنند.