2012-07-11/crzwsrgcvk_keifiat1.jpg
بانک توسعه صادرات ایران، ایزو 10004 گرفت
خبرگزاری تحلیلی ، تخصصی بانک و صنعت این موفقیت را به مدیریت و کارکنان سخت کوش بانک توسعه صادرات ایران تبریک می گوید.
بانک توسعه صادرات ایران، موفق به دریافت استاندارد ایزو 10004 در زمینه رضایت مندی مشتریان به تشخیص موسسه ACS بریتانیا شد.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، این گواهینامه بین المللی که تحت نظر اتحادیه اروپاست، به سازمانهایی که با روش سیستماتیک به ارزیابی رضایت مشتریان پرداخته و فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان را مدیریت می کنند تعلق می گیرد.
بر اساس این گزارش، اداره روابط عمومی و بینالملل این بانک در سالهای گذشته به اندازه گیری رضایت مشتری به روش های سازمانهای مشتریمدار و پیشروی اروپایی نظیر ACSI و ESCI پرداخته است . مصاحبه و پرسشنامه از مهم ترین روشهای جمع آوری داده های مورد نیاز برای سنجش رضایت مشتریان به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات بوده و از روش گروههای کانونی (Focus Group) هم برای گردآوری اطلاعات برای ارزیابی دلایل نارضایتی مشتریان بانک توسعه صادرات استفاده شده است. خروجی گزارش رضایت مشتریان به طور مستمر در بهبود آیین نامه و فرآیندهای کاری بانک توسعه صادرات استفاده شده است.
استاندارد رضایت مندی مشتری ISO10004 ویرایش سال ۲۰۱۰ جدیدترین استاندارد در حوزه مشتری مداری است.
این گواهی استاندارد در دومین دوره اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور با عنوان بزرگترین طرح ملی سپاس با حضور آقای بهروز علیشیری، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی به بانک توسعه صادرات ایران اعطا شد.