به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،بر این اساس برخی ادارات یا مدیریت هایی که ایجاد آن در فضای زمانی خود ضروری بوده، با گذشت زمان، مجدداً ارزیابی شده و بر اساس کارشناسی های انجام شده به جای آن ادارات یا مدیریت هایی با عناوینی جدید ایجاد و بعضاً چندین اداره در یک اداره ادغام شده که در نتیجه ساختار اداری بانک به سمت روان تر شدن و هدفمندتر شدن حرکت می کند.
در همین راستا مدیریت های امور شعب تهران، غرب و شرق کشور از ساختار اداری بانک حذف و با تلفیق سه واحد مذکور، مدیریت جدیدی تحت عنوان « مدیریت امور استان ها» ایجاد شده است که دو اداره جدید نیز با نام های « توسعه خدمات نوین بانکی» و «ارتقاء و بهره وری شعب» تحت نظر این مدیریت فعالیت خواهند کرد.
همچنین اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع به اداره کل« بازاریابی و امور مشتریان» تغییر نام یافته و از این پس تحت نظر مدیر امور استان ها به فعالیت خود ادامه خواهد داد.