به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، این بانک نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام نموده و بر این اساس تا پایان خرداد ماه سالجاری،بالغ بر 28 میلیون و 500 هزار کارت صادر و تحویل مشتریان نموده است که از این تعداد، حدود 20 میلیون کارت مربوط به استانها و 8 میلیون و 500 هزار کارت مربوط به مشتریان این بانک در تهران میباشد.
این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیتهای زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاههای خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاههای پایانه فروش و... را برای مشتریان فراهم میسازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
دارندگان سپهرکارتهای این بانک میتوانند از خدمات متنوع دستگاههای خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک صدای سپهر (09602)، پایانههای فروش نصب شده در فروشگاههای معتبر سراسر کشور و دستگاههای کارتخوان شعب استفاده نمایند.
شایان ذکراست بانک صادرات ایران با برخورداری از 3 هزار شعبه سپهری درسراسر کشور روزانه به طور متوسط حدود 14 میلیون تراکنش را به صورت آنی انجام میدهد و همچنین تعداد 3 هزار و 775 دستگاه خودپرداز این بانک به صورت میانگین روزانه 2میلیون و300 هزار تراکنش مالی موفق مربوط به دارندگان کارتهای این بانک و کارتهای شتابی را انجام میدهند.