پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 5691 تاریخ : 1391/04/13-00:00:00
,2,
رشد چشمگیر خدمات الکترونیکی در استان البرز

رشد چشمگیر خدمات الکترونیکی در استان البرز

اداره امور شعب استان البرز طی سال گذشته در بخش خدمات انفورماتیک رشد چشمگیری داشته است.

 به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،آمار عملکردی این اداره امور در حوزه انفورماتیک بیانگر آن است که تعداد پایانه های فروش بانک ملی در استان البرز طی سال 1390 نسبت به سال پیش از آن با 92 درصد افزایش به 10 هزار و 828 دستگاه رسیده است.
 در همین راستا میزان تراکنش های این دستگاه ها نیز با تعداد 4 میلیون و 399 هزار و 932 تراکنش، بیانگر 301 درصد رشد می باشد.
همچنین بانک ملی ایران در مقایسه با سایر بانک های استان البرز از جهت تعداد دستگاه های خودپرداز در مقام نخست بوده و با 51 درصد رشد نسبت به سال 89 تعداد دستگاه های خودپرداز خود را طی سال گذشته به 222 دستگاه رسانده است که نزدیک به 2 برابر تعداد واحدهای تحت پوشش این اداره امور می باشد.
لازم به ذکراست در پایان سال گذشته تعداد کارت های صادره این اداره امور از مرز 950هزار کارت گذشت و بدین طریق این اداره امور از حیث تعداد صدور کارت نیز با کسب 28 درصد از سهم مجموع کارت های صادره بانک های استان،رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران