پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 5690 تاریخ : 1391/04/12-00:00:00
,2,
اصلاح روش های ارائه خدمات موجب برتری در رقابت است

مدیر عامل ملی ایران :

اصلاح روش های ارائه خدمات موجب برتری در رقابت است

مدیر عامل بانک ملی ایران ابراز داشت: در حال حاضر آنچه موجب برتری در رقابت میان بانک هامی شود، اصلاح روش های ارائه خدمات به مشتریان است.

 به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،فرشاد حیدری در جمع مسئولان و روسای شعب اداره امور شعب شرق تهران با تاکید بر لزوم ارتقای بهره وری در شعب بانک ملی ایران افزود: ارتقای بهره وری بدون افزایش هزینه موجب افزایش سود بانک می شود. وی در این جلسه که آقایان حسین زاده و خواجه حسنی اعضای هیات مدیره و محمدی مدیر امور شعب تهران حضور داشتند، با عنوان اینکه اصلاح روش ها موجب تامین کسری کادر شعب می شود، گفت: اصلاح روش های ارائه خدمات موجب کوتاه کردن فرایند انجام کار و افزایش سرعت ارائه خدمات می گردد.
 آقای حیدری اصلاح شبکه شعب ، تاسیس شعب تمام الکترونیک، افزایش کارایی خودپردازها و پایانه های فروش شعب توسط روسای شعب را موجب ارتقای بهره وری بانک دانست.
 این مقام مسئول خواستار افزایش دقت و تکمیل گزارش های اطلاعاتی و کارشناسی در شعب به هنگام پرداخت تسهیلات شد و افزود: شعب در هنگام پرداخت تسهیلات باید از مشتری و توان اعتباری او شناخت کامل داشته باشند و تنها در این صورت است که ریسک اعتباری بانک کاهش می یابد.
 وی در این جلسه بر لزوم ارائه خدماتی چون صدور ضمانتنامه ها و خدمات بانکداری الکترونیک برای افزایش درآمد بانک تاکید کرد .
 مدیر عامل بانک با عنوان اینکه پرونده های مطالبات معوق بانک نباید مشمول گذشت زمان شوند گفت: روسای شعب با اولویت پرونده های بزرگ باید با ابزارهای مذاکره، تعیین تکلیف و تحکیم وثیقه و انجام اقدام قانونی به صورت برنامه ریزی شده در خصوص وصول تسهیلات غیر جاری اقدام کنند.
 وی خواستار پاک سازی شعب از اموال مازاد و کهنه شد و از تدوین آیین نامه ای برای تسریع در تعیین تکلیف اموال مازاد و اسقاطی درون شعب خبر داد.
 آقای حیدری در ادامه با اشاره به نقش مهم کارکنان پشت باجه گفت: مهمترین و مطلع ترین همکاران باید پشت باجه پاسخگوی نیازهای مشتریان باشند و در این راستا هیات مدیره بانک در نظر دارد جایگاه اداری کارکنان پشت باجه را از نظر شغلی و مالی ارتقا بخشد به گونه ای که حضور در این جایگاه با علاقه و رضایت همکاران همراه باشد.
 پرسش و پاسخ مسئولان واحدهای اداره امور شعب شرق تهران با مدیر عامل بخش دیگری از این نشست بود که با صمیمیت کامل برگزار شد.
 شایان ذکر است در ابتدای این جلسه آقای عبادالهی رئیس اداره امور شعب شرق تهران به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور در بخش های مختلف و برنامه های آتی آن پرداخت.
وی میزان رشد منابع این اداره امور در پایان سال 90 نسبت به پایان سال 89 را 30 درصد عنوان کرد و افزود: در پایان سال 90، میزان منابع این اداره امور بالغ بر 25 هزار و 670 میلیارد ریال بود و این میزان در سه ماهه ابتدای سال جاری به رقم 27 هزار و 921 میلیارد ریال رسیده است



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران