به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک درراستای ترویج فرهنگ بهرهمندی از خدمات نوین بانکی و کاهش هزینهها، ترافیک و آلودگی هوا توسعه خدمات بانکداری برپایه بسترهای ارتباطی نوین را در اولویت قرارداده است. به گونهای که سیستم های الکترونیکی این بانک در خلال اردیبهشت ماه سال 91 توانستهاند بیش از 59میلیون تراکنش شتابی را با موفقیت انجام دهند. این میزان تراکنشها نمایانگر اقبال ویژه هموطنان به خدمات الکترونیکی و توانمندیهای این بانک در ارایه خدمات نوین است.
براساس این گزارش دراردیبهشت ماه سال91 تعداد 388میلیون تراکنش شتابی توسط 29 بانک صورت گرفته که دراین میان بانک صادرات ایران بیش از 59 میلیون تراکنش مالی (حدود 16 درصد از کل تراکنش های شتابی) را با موفقیت انجام داده است.
شایان ذکراست بانک صادرات ایران با نصب بیش از 388 هزار دستگاه پایانه فروش، 3 هزار و 775 دستگاه خودپرداز، صدور بیش از 28 میلیون کارت الکترونیکی نقش بسزایی در تحقق اهداف این نوع بانکداری دارد