پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 5581 تاریخ : 1391/04/05-00:00:00
,2,
حدود 2200 شعبه بانک ملی ایران به سیستم نوبت دهی مکانیزه مجهزند

حدود 2200 شعبه بانک ملی ایران به سیستم نوبت دهی مکانیزه مجهزند

تعداد شعب مجهز به سیستم مدیریت صف( نوبت دهی مکانیزه) در بانک ملی ایران به حدود دو هزار و 200 واحد رسید.

 به گزارش  بانک و صنعت به نقل از بان ملی سیستم مدیریت صف دارای مزایایی نظیر نوبت دهی هوشمند، احترام به حقوق مشتریان و تنظیم وقت توسط آنها، کاهش استرس های کاری متصدیان امور بانکی و ... می باشد.
لازم به ذکر است، حجم کار سنگین شعب بانک ملی ایران ، عادت های فرهنگی مشتریان ،لزوم ایجاد تغییرات در فضا و چیدمان شعب، ازدحام شعب این بانک به علت مراجعات خرد بانکی نظیر دریافت و پرداخت وجه، پرداخت قبوض خدماتی و... از جمله دلایلی بود که موجب شد بانک ملی ایران با بررسی بیشتر و دقیقتری نسبت به سایر بانک ها به اجرای سیستم مذکور بپردازد.
 سیستم مدیریت صف بانک ملی ایران دارای قابلیت هایی نظیر قابلیت انتقال هوشمند مشتریان به باجه های مختلف، انتقال هوشمند نوبت افراد از باجه های غیرفعال به باجه های دیگر و ... است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران