پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 5445 تاریخ : 1391/03/23-00:00:00
,2,
81 درصد قبوض پرداختی در بانک ملی ایران غیرحضوری بوده است

81 درصد قبوض پرداختی در بانک ملی ایران غیرحضوری بوده است

در سال گذشته ، 81 درصد قبوض خدماتی پرداخت شده توسط مردم در بانک ملی ایران به صورت غیرحضوری بوده است.

 گسترش خدمات الکترونیک این بانک و فرهنگ سازی استفاده از آنها ، از علل استقبال گسترده مردم از این خدمات محسوب می شود.
در سال 90، جمعاً 81 میلیون و 618 هزار و 185 عدد قبض خدماتی اعم از آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه، عوارض شهرداری و جرایم در این بانک پرداخت شد که صرفاً 15 میلیون و 905 هزار و 394 عدد از آنها از طریق شعب بانک ملی ایران پرداخت گردید و مابقی از طریق خودپرداز، موبایل بانک، تلفن بانک ، وب کیوسک ، پایانه فروش و اینترنت بانک پرداخت شد.
بیشترین قبوض پرداخت شده توسط مردم طی سال 90 به ترتیب از طریق تلفن بانک، خودپرداز، پایانه فروش و اینترنت بانک ملی ایران بوده است



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران