به گزارش بانک و صنعت به نقل از بانک صادرات ایران، در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، بانک صادرات ایران نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان در اسرع وقت اقدام نموده و براین اساس تا نیمه نخست خردادماه سالجاری، بالغ بر 28 میلیون و 133 هزار کارت الکترونیکی بانکی صادر و تحویل مشتریان شده است که از این تعداد 20 میلیون و 86 هزار و 42 کارت مربوط به استانها و 8 میلیون و 47 هزار و 629 کارت مربوط به تهران میباشد.
این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی بانک صادرات، کارتهای سپهر با توجه به قابلیتهای زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاههای خودپرداز بانک صادرات و سایر دستگاههای خودپرداز شبکه شتاب را برای مشتریان فراهم میسازد، بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.
گفتنی است دارندگان سپهرکارتهای بانک صادرات ایران با برخورداری از این کارت میتوانند از خدمات متنوع دستگاههای خودپرداز، سرویس پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک صدای سپهر (09602)، پایانه فروش نصب شده در فروشگاههای معتبر سراسر کشور و دستگاههای کارتخوان شعب استفاده نمایند.
لازم به ذکراست دارندگان سپهر کارتهای بانک صادرات ایران همچنین میتوانند از خدمات سیستم همراه بانک و بانکداری اینترنتی این بانک بدون محدودیت مکانی وزمانی بهرهمند گردند