به گزارش روز چهارشنبه شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت در این همایش یک روزه که به همت واحد روابط عمومی برگزار شد، آقای کاظم اکبری ضمن قدردانی از حضور گرم و گستردهی سرپرستان و روسای محترم مجتمع مرکزی و شعب شهرستان بیمه دی به توضیحات در مورد اطلاعات شرکت در این 6 ماهه و مقایسه پرتفو 4 ماهه امسال با سال قبل پرداخت .
وی تصریح کرد از همه عزیزان و تلاشگران، مرکز و شعب که درراستای رشد پرتفو نقش بسزایی داشتند تشکر و قدردانی کرد.
در این نشست پرفسورفتح نژاد در ابتدا با سلام و درود به شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب و اسلام و درود بر ارباب پاک امام شهدا و سلامتی رهبر عزیز جامعه اسلامی و همه زحمتکشان بیمه دی و سلامتی مسئولین نظام که به طور صادقانه زحمات زیادی کشیدند که این نظام و این کشور به جای مناسب و شایسته که در شان مردم می باشد برسند سخنرانی خودر را آغاز نمود.
مدیرعامل بیمه دی در ادامه اشاره ای به مجموعه بیمه یا خانواده بیمه نمود، وی افزود : که مجموعه های بیمه ای موفق هستند که بتوانند مثل خانواده واقعی و عضو یک خانوده وظایف خود را در هر جایگاهی انجام دهند. تک تک اعضای این خانواده اعم از مدیران، کارشناسان ، خدمه و رانندگان هر یک می توانند در اعتلای این خانواده نقش به سزایی داشته باشند .
او در ادامه از واحد منابع انسانی به عنوان مهمترین ثروت و سرمایه و سرگروه این خانواده یاد کرد .
وی افزود از مشکلاتی که در شرکتهای بیمه ای وجود دارد می توان به جا نیافتادن فرهنگ بیمه و مشتری مداری اشاره نمود .
فتح نژاد، مدیرعامل بیمه دی از نقش و جایگاه IT اظهار کرد: که استفاده از واحد IT فقط در تولید و توزیع خدمات نیست بلکه عامل دوم طراحی و تولید ارائه خدمات جدیدی است که خود می تواند منشاء ثروت و نوآوری جدیدی باشد باید از فناوری اطلاعات بیش از قبل صحبت کرد نه تنها در سیستم داخلی باعث ارائه اطلاعات دقیق، شفاف و سریع و کاهش تخلف و تغلب و هزینه خواهد بود بلکه می تواند نقش مهم و به سزایی در مسئله مشتری مداری را داشته باشد.
فتح نژاد اعلام کرد این حس (خانواده بیمه) باید تقویت شود و یک یک اعضاء خانواده سعی کنند با اعتقاد راسخ این صنعت را و علی الخصوص شرکت بیمه دی را به افقی روشن هدایت کند.
/د.