به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: مهندس شریف زاده معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی و رئیس شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اولین جلسه شورای فرهنگی وزارت، سازمانها و شرکت های تابعه در سال جاری ضمن بیان این مطلب گفت: مشکلات معیشتی افراد در مسائل فرهنگی و اجتماعی آنان تاثیر گذار است و مناسب است که برنامه های فرهنگی این وزارتخانه با مشارکت و همکاری سازمانها و شرکت های تابعه بصورت منسجم و هماهنگ تر تدوین و عملیاتی شود.
وی افزود: حضور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در رسانه ها کم رنگ شده و به نظر می رسد که در این زمینه لازم است با شخصیت سازی رسانه ای و تعریف نماد و سمبل مشخص این حضور را پر رنگ تر کرده تا جایگاه واقعی آن در سطح جامعه بویژه قشر جوان و آینده ساز تثبیت شود.
مهندس شریف زاده تاکید کرد: همه مدیران مجموعه های وزارت، سازمانها و شرکت های تابعه ملزم هستند در مسائل و امور فرهنگی راساً وارد شده تا با اعمال نظارت و کنترل برنامه ها در اجرای موفق آن نقش موثری داشته باشند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان عنوان کرد: اقدامات فرهنگی در هر شرائطی باید با تدبیر و مدیریت مناسب و منطقی اجرا و پشتیبانی لازم نیز صورت پذیرد تا بتوان تاثیر آن را در سطح دستگاه ها و جامعه مشاهده کرد.
همچنین جابر قلیان دبیرشورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در ابتدای این جلسه ضمن تشریح عملکرد و اقدامات سال گذشته این شورا گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت به جهت عمکلرد مناسب در اجرای برنامه های فرهنگی در میان سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت بعنوان دستگاه برتر انتخاب شد.