به گزارش بانک و صنعت،به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، این بانک در پی یک دهه خدمت خالصانه1391 ویترین افتخارات خود را که پیش از این در وب سایت بانک به صورت گالری مجازی در معرض دید مخاطبان قرار گرفته بود،در روزهای نخستین سال 1391نیزبه صورت ویترین فیزیکی و شکیل در معرض بازدید مشتریان ،سهامداران و مراجعه کنندگان قرار داد .
هم اکنون این ویترین که شامل تندیس ها ،لوح های تقدیر و دیگر نمادهاست در طبقه همکف ساختمان مرکزی بانک پارسیان در مقابل دستگاه های خودپرداز با چارچوبی زیبا استقرار یافته است .
این ویترین نشان دهنده افتخارات کسب شده و دستاوردهای بین المللی و داخلی این بانک در طول یک دهه فعالیت است که همگی به پشتوانه اعتماد ، استقبال و حمایت های مشتریان ، سهامداران و تلاش کارکنان سخت کوش آن حاصل شده است.
این افتخارات که شامل جوایزی از معتبرترین سازمان ها، همایش ها و جشنواره های بین المللی و داخلی است عبارتند از: تندیس بانک برترسال 2011ایران از سوی موسسه بین المللی و رتبه بندی بنکر (Banker)، تندیس دوسالانه ایتا (ITA) به عنوان برترین ارائه کننده خدمات بانکداری الکترونیک Ebankingدر سال 1389، رتبه برترین بانک بر اساس ارزیابی موسسه بین المللی( Asset) سال 1390، رتبه برترین بانک بر اساس اعلام مجله گلوبال فاینانس(Global Finance) سال 1388، تندیس و لوح بانک برتر در رتبه بندی صد شرکت برتر (IMI100) طی سه سال پی در پی، تندیس و لوح برترین بانک در همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت،لوح تقدیر نوآوری در خدمات و مشتری مداری در بزرگ ترین طرح ملی سپاس، لوح تقدیر هفتمین جشنواره برترین های روابط عمومی، تندیس همایش بزرگ نظام بانکی در مسیر تحول و توسعه سال1389، تندیس غرفه برتر در دو سال متوالی نمایشگاه بانک، بورس،بیمه و خصوصی سازی و .... .
لوح ها و تندیس های به نمایش درآمده که تنها تعدادی از افتخارات بانک می باشد،تقدیری است از اعتماد ، وفاداری و حمایت های بی شایبه سهامداران و مشتریانی که سرمایه های اصلی و ارزشمند بانک هستند و همواره بانک پارسیان را امین و خدمتگزار صادق خود می دانند.