به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: بنابر اعلام مدیریت شعب استان اصفهان، مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره بانک در مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب پیشین و جدید پست بانک این استان ضمن بیان این مطلب گفت: مشتری مداری، نظم، رعایت قوانین و مقررات و همچنین اجرای دقیق آن از اصلی ترین وظایفی است که همه باید در پست بانک به آن توجه توجه نموده و در سرلوحه امور قرار دهیم.
بنابراین گزارش: در ادامه این مراسم حمید تفرشی مدیر کل دفتر مرکزی حراست بانک به اهمیت؛ تکریم ارباب رجوع، کنترل عملیات روزانه، وصول مطالبات و رعایت اخلاق اداری و اجتماعی پرداخت و بر رعایت آنها توسط تک تک مدیران و کارکنان تاکید کرد.
براساس این گزارش: در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های غلامحسین صباغی مدیر پیشین پست بانک استان تقدیر و حکم انتصاب حمیدرضا علی کریمی مدیر جدید به وی ابلاغ شد و سپس اعضاء حاضر در مراسم از واحدهای ساختمان ستادی و شعبه مرکزی پست بانک اصفهان بازدید کردند.
در این مراسم تنی چند از مسئولان استانی، مدیران شعب پست بانک استانهای همجوار، نمایندگان دفاتر خدمات بانکی، روسای شعب و دوایر پست بانک استان نیز حضور داستند