پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 4486 تاریخ : 1391/01/22-00:00:00
,1,
پست بانک خدمت دهی آسان را سرلوحه خود قرار داده است

عضو هیات مدیره:

پست بانک خدمت دهی آسان را سرلوحه خود قرار داده است

پست بانک ایران شعار ارائه آسان، سریع و به موقع خدمات به هموطنان را در راستای حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی در سرلوحه کار خود قرار داده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: بنابر اعلام مدیریت شعب استان اصفهان، مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره بانک در مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب پیشین و جدید پست بانک این استان ضمن بیان این مطلب گفت: مشتری مداری، نظم، رعایت قوانین و مقررات و همچنین اجرای دقیق آن از اصلی ترین وظایفی است که همه باید در پست بانک به آن توجه توجه نموده و در سرلوحه امور قرار دهیم.
بنابراین گزارش: در ادامه این مراسم حمید تفرشی مدیر کل دفتر مرکزی حراست بانک به اهمیت؛ تکریم ارباب رجوع، کنترل عملیات روزانه، وصول مطالبات و رعایت اخلاق اداری و اجتماعی پرداخت و بر رعایت آنها توسط تک تک مدیران و کارکنان تاکید کرد.
براساس این گزارش: در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های غلامحسین صباغی مدیر پیشین پست بانک استان تقدیر و حکم انتصاب حمیدرضا علی کریمی مدیر جدید به وی ابلاغ شد و سپس اعضاء حاضر در مراسم از واحدهای ساختمان ستادی و شعبه مرکزی پست بانک اصفهان بازدید کردند.
 در این مراسم تنی چند از مسئولان استانی، مدیران شعب پست بانک استانهای همجوار، نمایندگان دفاتر خدمات بانکی، روسای شعب و دوایر پست بانک استان نیز حضور داستند
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران