به گزارش بانک و صنعت، ابراهیم حسینی نژاد، معاون عملیات شرکت پرداخت الکترونیک سامان با بیان این مطلب افزود: امسال نیز همچون سال های گذشته برای رفاه حال مشتریان، شعب و نمایندگی های این شرکت در سراسرکشور آماده اند تا به تمامی دارندگان کارتخوان و دارندگان کارت های سامان و کاربران سامانه همراه 24 ، خدمات پشتیبانی اضطراری ارائه کنند. مشتریان در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی می توانند با "مرکز تماس مشتریان سامان" به شماره 84345700 تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت به مشکل آنان رسیدگی شود.
وی افزود: با توجه به اینکه شرکت پرداخت الکترونیک سامان ارائه کننده خدمات پرداخت به بانک های سامان، صادرات، ملی، سپه، سرمایه و موسسه اعتباری توسعه است کلیه دارندگان کارتخوان های این بانک ها که تحت پوشش این شرکت می باشند، می توانند از خدمات نوروزی بهره مند گردند.
حسینی نژاد ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو ابراز امیدواری کرد در سال جدید با تکمیل و استقرار سامانه های خدمت رسانی به مشتریان، این شرکت با سرعت و دقت بیشتری به درخواست های مشتریان پاسخ دهد.