به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران این بانک در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام نموده و بر این اساس تا پایان تیر ماه امسال42 میلیون کارت الکترونیکی بانکی صادر و تحویل مشتریان نموده است که از این تعداد،بیش از28 میلیون و 436 هزار کارت مربوط به سپهر کارت های صادره میباشد.
این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیتهای زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاههای خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاههای پایانه فروش و... را برای مشتریان فراهم میسازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
دارندگان سپهرکارتها میتوانند از خدمات متنوع دستگاههای خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک صدای سپهر (09602)،سامانه #719*, پایانههای فروش نصب شده در فروشگاههای معتبر سراسر کشور و دستگاههای کارتخوان شعب استفاده نمایند.
گفتنی است بانک صادرات ایران با افزایش سرمایه 6/2 برابر در سال گذشته به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورسی آماده ارائه انواع خدمات بانکی به هموطنان می باشد.?