به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای رضایت مندی مشتریان و افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات بانکداری نوین تا پایان شهریور ماه 29 میلیون و 500 هزار کارت الکترونیکی بانکی را صادر و به متقاضیان تحویل نموده است . از مجموع 5/29 میلیون کارتهای صادره، حدود 21 میلیون فقره سپهر کارت، 7/4 میلیون فقره کارت هدیه و 7/3 میلیون فقره بن کارت صادر و تحویل مشتریان شده است .
بانک صادرات ایران با ارایه انواع کارتهای الکترونیکی، خدمات ویژه ای را به دارندگان این کارتها ارایه می دهد و آمار استقبال عمومی از سپهر کارت حاکی از خدمات ویژه و مطلوبی است که هموطنان دارنده این کارتها از آن بهره مند می شوند .
گفتنی است استفاده از کلیه خدمات تلفنبانک، همراه بانک و اینترنت بانک صادرات ، خودپردازها و pos های عضو شتاب از جمله مهمترین خدماتی است که دارندگان سپهر کارت از آن استفاده می کنند.
شایان ذکر است این بانک با برخورداری از 3 هزار شعبه در سراسر کشور، روزانه به طور متوسط 14 میلیون تراکنش مالی را به صورت online انجام می دهد و همچنین تعداد 3 هزار و 800 دستگاه خودپرداز این بانک به صورت میانگین 2 میلیون و 200 هزار تراکنش مالی موفق مربوط به دارندگان کارتهای این بانک و بانکهای عضو شتاب را با موفقیت انجام می دهند .
|