به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، تعداد کاربران چهار خدمت تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان شهریور از مرز 2 میلیون و 217 هزار نفر گذشت که نسبت به 1 میلیون و 552 هزار کاربر 31 شهریور ماه سال گذشته بیش از 30 درصد رشد نشان میدهد. بانک اقتصادنوین با هدف کاهش لزوم مراجعه مشتریان به شعب و صرفهجویی ملی، توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی را در دستور کار قرار داده به طوری که مشتریان این بانک میتوانند با بهرهمندی از این خدمات در تمام ساعات شبانه روز نیازهای بانکی خود را بدون مراجعه به شعب ابن بانک تامین کنند. علاقهمندان به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک اقتصادنوین میتوانند با مراجعه به یکی از شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به دریافت این خدمات اقدام کنند.
|