به گزارش بانک و صنعت، هیئت داوران این جشنواره، تندیس حلقه ارجان در سال 1390 را به خاطر موفقیت روابط عمومی بانک تات در نفوذ و ماندگاری، اطلاع رسانی و اثرپذیری تبلیغات در مخاطبان به این روابط عمومی اهدا کرد.
حلقه ارجان که یکی از کهن ترین اشیای تاریخ کشور عزیزمان بوده و به عنوان نماد قدرت، نفوذ و ماندگاری سازمان های ایرانی در اذهان جامعه به شمار می رود در دومین جشنواره خود با ارزیابی و تحقیق در قالب یک جامعه آماری 11هزار نفری و با بررسی سازمان های مختلف و متغیر قرار دادن خدمات و نفوذپذیری تبلیغات؛ لوح تقدیر و تندیس حلقه ارجان را به روابط عمومی بانک تات اهدا کرد. رویکرد اصلی در این دوره از جشنواره حلقه ارجان، "صداقت و انصاف در تبلیغ و اطلاع رسانی" بود.
بر اساس این گزارش در مراسم قدردانی از برگزیدگان که در ارگ آزادی در تهران برگزار شد، دکتر محمود ترابیان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک تات، لوح و تندیس جشنواره را دریافت کرد.