به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پستبانکایران: محمود شیردل مدیر امور شعب و توسعه بازار در جلسه شورای اداری و معارفه مدیرجدید و تودیع مدیرپیشین شعب استان هرمزگان ضمن بیان مطلب فوق گفت: باجههای نمایندگی این بانک خدمات متنوع بانکی را بصورت الکترونیکی به هموطنان در سراسر کشور ارائه مینماید که موجب کاهش ترددهای غیرضرور و صرفه جوئی در هزینههای آنها شده است.
وی با اشاره به نرم افراز جدید پست بانک ایران و بهرهبرداری از آن طی ماههای آینده افزود: هدف اصلی پستبانکایران کمک به مناطق محروم و روستائی است و براساس تفاهمنامههای منعقده بین این بانک و دستگاههای اجرائی مرتبط با حوزه ICT، اقدامات مهمی برای توسعه خدمات در روستاها جهت اشتغالزائی، رونق کسب و کارها و جلوگیری از مهاجرت معکوس روستائیان صورت پذیرفته است.
داود قزلباش مدیر امور اعتباری و سرمایهگذاری نیز در این جلسه با اشاره به تغییر ماهیت پستبانکایران و نقش جدید آن بعنوان بانک توسعهای و تخصصی حوزه ICTاظهار داشت: ورود تخصصی به حوزه اعتبارات در روستاها و بخش ICT بیانگر نقش حضور پررنگ این بانک در این حوزهها جهت دستیابی به اهداف دولت و تحقق برنامههای آن است.
همچنین در ادامه این جلسه سیدرمضان جعفری مدیرپیشین شعب استان هرمزگان، گزارشی از عملکرد شعب و دفاتر استان ارائه و سالار شاهدیزاده مدیرجدید این استان نیز به تشریح برنامههای خود پرداخت.
گفتنی است: درپایان این مراسم که با جمعی از مدیران اداراتکل زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری در استان و سایر میهمانان برگزار شد حکم ابلاغ شاهدیزاده به سمت سرپرست مدیریت شعب استان به وی اعطاء و از تلاشهای جعفری تجلیل بهعمل آمد.