پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514131 تاریخ : 1399/03/20-14:54:13
,10025,
3 خدمت جدید برای مشتریان سرمد/ سامانه ای که مورد تحسین سلیمانی قرار گرفت

در مراسمی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی رونمایی شد؛

3 خدمت جدید برای مشتریان سرمد/ سامانه ای که مورد تحسین سلیمانی قرار گرفت

بیمه سرمد از سه خدمت جدید برای مشتریان رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این شرکت از سه خدمت جدید برای مشتریان سرمد رونمایی کرد. مرکز تماس 1516، وب اپلیکیشن سرمد و سامانه ارزیابی پروژه های بیمه ای، خدمات تازه ای هستند که بیمه سرمد به مشتریان خود ارائه کرده است.

در مراسمی که با حضور دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، دکتر حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات، مهندس مهدی مهدوی مدیرعامل و دکتر مجتبی کاتب رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد برگزار شد، این شرکت از سامانه های تازه خدماتی خود رونمایی کرد. بر اساس توضیحات مهندس مهدوی، مدیرعامل بیمه سرمد، مرکز تماس 1516 به صورت شبانه روزی و بدون نیاز به گرفتن پیش شماره های مخابراتی در دسترس بیمه شدگان قرار گرفته است. این مرکز تماس امکان صدور معرفی نامه بیمارستانی را به صورت غیرحضوری برای بیمه شدگان فراهم کرده است.
وب اپلیکیشن سرمد که دومین خدمت رونمایی شده در این مراسم بود، به گفته مهندس مهدوی مدیرعامل سرمد امکان صدور بیمه نامه، ثبت درخواست بیمه نامه عمر و مشاهده سوابق بیمه ای و خسارات درمان را به صورت آنلاین مهیا می کند و همچنین با تجهیز به نقشه و مسیریاب، جستجو و مسیر رسیدن به مراکز درمانی را برای بیمه شدگان تسهیل کرده است .
سومین دستاوردی که در این مراسم رونمایی شد و مورد تحسین غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی قرار گرفت، سامانه آنلاین ارزیابی پروژه های بیمه ای است که به گفته سلیمانی می تواند به عنوان مدل ابتکاری بیمه سرمد ثبت شده و با حفظ امتیاز برای این شرکت بیمه ای در مرکز مدیریت ریسک و بازار متشکل بیمه ای صنعت بیمه مورد بهره برداری قرار گیرد.
بر اساس توضیحات دکتر کاتب رئیس هیئت مدیره سرمد، این سامانه توانایی ارزیابی مالی مناقصات بیمه ای، پیش بینی سود و زیان مناقصه و پیش بینی تاثیر مناقصه روی صورت های مالی شرکت را به صورت آنلاین دارد. همچنین این سامانه قادر است قیمت تمام شده رشته های بیمه ای و نرخ گذاری و تحلیل حساسیت پارامترهای مناقصه را انجام دهد و به عنوان بانک اطلاعاتی مناقصات بیمه ای عمل کند.
دکتر غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه صنعت بیمه جهان به سمت خدمات آنلاین پیش رفته است، مدل‎های خدماتی جدید بیمه سرمد را رفتاری هوشمندانه در جهت پیوستن به این جریان جهانی دانست و گفت: از نظر من بیمه سرمد نیاز به ایجاد شعب فیزیکی دیگری ندارد و می تواند به عنوان یک شرکت بیمه پیشرو، غالب خدماتش را به صورت آنلاین عرضه کند.
در پایان این مراسم مرکز تماس 1516، وب اپلیکیشن سرمد و سامانه ارزیابی پروژه های بیمه ای مورد آزمایش و بهره برداری قرار گرفت. این خدمات از امروز در دسترس مشتریان است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران