2011-11-14/kgtxjqgnkj_bankemeli.jpg
عذرخواهی بانک ملی ایران از هموطنان
شایسته است ،روابط عمومی این بانک طی اطلاعیه از عملکرد مدیریت سابق بانک و اتهام اختلاس و .... عذر خواهی کند و این عمل قطعا مورد توجه افکار عمومی قرار می گیرد.
روابط عمومی بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه ای از اختلالات پیش آمده در سیستم انفورماتیکی از هموطنان عزیز عذرخواهی کرد.
به گزارش خبرگزاری یانک و صنعت،،بر اساس این اطلاعیه بانک ملی ایران از بالاترین حجم تراکنش های مالی و حساب های الکترونیکی برخوردار است و با توجه به افزایش قابل توجه تعداد تراکنش ها در ماه های اخیر و به منظور جلوگیری از کندی سیستم و کسب آمادگی لازم برای انجام بهتر و سریع تر درخواست های انفورماتیکی و الکترونیکی هموطنان، اقدام به تجهیز و توسعه زیرساخت ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود کرده است.
روابط عمومی بانک ملی ایران، این تغییر و تحول را در راستای رفاه حال مشتریان، افزایش اطمینان و بالا بردن سرعت سرویس دهی ذکر کرده و این ارتقای سیستم را اجتناب ناپذیر خوانده است.
این اطلاعیه با اعلام احتمال اینکه این اختلالات تا یکی دو روز آینده نیز ادامه داشته باشد از هموطنان عزیز خواست تا با حوصله و متانت ، همکاری لازم را با کارکنان این بانک به عمل آورند تا عملیات نقل و انتقال انفورماتیکی با موفقیت به پایان برسد
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام