پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2296 تاریخ : 1390/07/11-00:00:00
,1,
تعهد سازمانی کارکنان قوی ترین سیستم نظارتی پست بانک ایران است

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل پست بانک:

تعهد سازمانی کارکنان قوی ترین سیستم نظارتی پست بانک ایران است

وجود کارکنان با انگیزه و با تعهد و تربیت سازمانی در پست بانک ایران قوی ترین سیستم نظارتی و کنترلی است که بعنوان یک فرهنگ در بین مجموعه مدیران و کارکنان این بانک نهادینه ش

 

به گزارش روز دوشنبه بانک و صنعت ،دکتر محبیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک در مراسم افتتاح رسمی مرکز نظارت و کنترل از راه دور شعب و دفاتر خدمات بانکی ضمن بیان این مطلب گفت: مجموعه زحمات کارکنان بانک بصورت یکپارچه و هماهنگ به یکدیگر مرتبط بوده و تهیه و تدوین مجموعه قوانین و مقررات و همچنین تجهیزات و امکانات الکترونیکی توسط واحدهای مختلف در جهت ارتقاء شبکه بزرگ پست بانک ایران است .
وی اظهار داشت: راه اندازی مرکز نظارت و کنترل از راه دور شعب و دفاتر خدمات بانکی پست بانک ایران قبل از گسترش عملیات بانکداری الکترونیکی بویژه در دفاتر خدمات بانکی در راستای پیشگیری و جلوگیری از اتفاقات ناگوار در سیستم است.
دکتر محبیان ضمن تقدیر از ابتکار عمل اداره کل بازرسی و حسابرسی بانک در راه اندازی این مرکز افزود: هرجائی که پول و ارز میسر باشد امکان خطا نیز وجود دارد و این حرکتی که در پست بانک ایران بزرگترین شبکه پولی کشور آغاز شده نشانگر این است که مجموعه این کارکنان جزو پاک ترین و خادم ترین شبکه بانکی است.
مدیرعامل پست بانک ایران تصریح کرد: زمان واگذاری فعالیت های بانک به کارگزاران دفاتر خدمات بانکی شهری و روستائی، بیم آن وجود داشت که در این عرصه موفق نباشیم ولی خوشبختانه با نیت پاک و صداقت کارگزاران این دفاتر مشخص شد که هدف پست بانک ارائه خدمات به هموطنان است و به دنبال حاشیه رفتن و زیاده خواهی نیست.
رئیس هیات مدیره پست بانک ایران خاطر نشان کرد: بیش از 3 هزار نفر در مجموعه خدمتگزار پست بانک ایران در بخش های مختلف اجرائی و پشتیبانی تلاش می کنند تا اقشار زحمتکش روستائی و کشاورز کوچک ترین نگرانی در انجام کارهای بانکی نداشته باشد و با فراغ بال به فعالیت خود در روستاها بپردازند.
وی عنوان کرد: کرامت، شخصیت و آبروی مجموعه کارکنان پست بانک ایران کاملاً قابل لمس است چون نیت تک تک آنان ارائه خدمت به مردم است و هیچ طمع و سوء نیتی ندارند چون که وجود تخلفات و سوء استفاده ها ناشی از وجود طمع، حرص و زیاده خواهی در یک مجموعه است.
دکتر محبیان با تاکید بر وجود وحدت و مودت بین کارکنان بعنوان سرمایه پست بانک ایران عنوان کرد: برداشت ما از امنیت در پست بانک مساوی با جمعیت است و جمعیت هم مساوی با حمیت و انسانیت است که همه در کنار هم با کرامت و انسانیت فعالیت می کنند و همه مراقب یکدیگر هستند و به همدیگر احترام قائل اند و هیچگاه جاسوس هم نیستند.
مدیرعامل پست بانک ایران اعلام کرد: قناعت، پرکاری، زحمت کشی و کم توقع بودن از خصوصیت کارکنان این بانک است و بایستی جو با طراوت و شاداب همیشه در مجموعه حفظ شود و واحدهای نظارتی و بازرسی نیز باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.
رئیس هیات مدیره تاکید کرد: نظارت ها و کنترل ها باید بصورت غیرحضوری صورت پذیرد و از ابزارهای قوی بازرسی و حسابرسی در جلوگیری از تخلفات استفاده شود تا ضریب اطمینان نسبی در بانک نیز حفظ شود و در این زمینه از طریق برون سپاری می توانیم از تجارب گروه های حسابرسی و IT بهره بگیریم.
وی در پایان با اشاره به لزوم ایجاد 6 هزار دفتر خدمات بانکی روستائی در برنامه پنجم توسعه توسط پست بانک بیان کرد: هیچگاه به دنبال بزرگ کردن بدنه بانک نیستیم و بدنه بانک باید قوی و فنی باشد و با تشکیل اتاق فکر و ارائه طرح ها و ایده های جدید در تلاش هستیم اهداف سپرده ای بانک را در سال جاری 100 درصد محقق کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 194
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران