به گزارش روز سه شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،علی نصیریپور افزود: ممیزین خارجی نقاط مثبت سیستم را اتخاذ رویکرد استراتژیک و متدولوژی سازمان در جهت تدوین اهداف و برنامههای عملیاتی ارزیابی نموده وبا ارائه توصیههایی در جهت ارتقاء مدیریت کیفیت و رفع موارد عدم انطباق، مجوز تمدید سیستم را به مدت یک سال دیگر صادر نمودند .
وی در ادامه گفت: قبل از انجام ممیزی مراقبتی سالانه، اقدامات وسیعی در جهت حفظ، نگهداری و توسعه سیستم مدیریت کیفیت در بخش خسارت انجام شد.
معاون برنامهریزی و توسعه مدیرعامل بیمه آسیا انجام روشهای خودکنترلی را بخش مهمی در حفظ و ارتقاء نظام مدیریت کیفیت بیمه آسیا دانست و گفت: این خودکنترلیها با ارائه گزارش عملکرد به هیئتمدیره و مدیریت ارشد و نیز اخذ راهنماییهای لازم به طور پیوسته در بیمه آسیا انجام میشود.