به گزارش روز چهارشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،منوچهر زمانی فریز هندی اظهار داشت : بانک گردشگری به عنوان یک بانک تجاری حاضر در تمامی حوزه های بانکداری اسلامی ، به منظور فراهم کردن بستر های متنوع خدمت رسانی برای برآوردن خواسته ها و نیاز های مشتریان محترم بانک و روان سازی ارایه خدمات ، با امضای تفاهم نامه با بانک پاسارگاد ، زمینه ارایه خدمات بانکی هرچه بیشتر به مشتریان محترم را فراهم کرد .
وی افزود : در این همکاری مشترک ، مشتریان محترم بانک گردشگری قادر خواهند بود تا در پرداخت و وصول چک های خود ، همانند شعب بانک گردشگری ، از شعب گسترده بانک پاسارگاد نیز استفاده نمایند .
مدیر عامل بانک گردشگری مزیت های طرح تداوم را دسترسی سریع مشتریان محترم بانک گردشگری به خدمات بانکی ، برآورده ساختن بخش قابل توجهی از خواسته ها و نیاز مشتریان ، بهره مندی مشتریان بانک گردشگری از شبکه گسترده شعب بانک پاسارگاد در سراسر کشور ، افزایش ظرفیت ارایه خدمات بانکی بانک گردشگری در سراسر کشور ، بهبود خدمات رسانی به عموم مردم و کاهش نیاز بانک به تاسیس شعب بیشتر برشمرد .
زمانی فریز هندی با تأکید بر فراهم بودن امکان وصول و پرداخت چک های مشتریان بانک گردشگری در تمامی شعب بانک پاسارگاد در سراسر کشور ، گفت : واریز وجه به حساب های مشتریان بانک گردشگری در تمامی شعب بانک پاسارگاد در سراسر کشور و انجام خدمات ساتنا به مشتریان بانک گردشگری در تمامی شعب بانک پاسارگاد در سراسر کشور از جمله دیگر خدمات طرح تداوم خواهد بود .
وی اظهار داشت : هدف بانک گردشگری تعریف رابطه ای جدید میان مشتری و بانک است و این طرح در کنار خدمات نوین بانکداری الکترونیک بانک گردشگری ، تسهیل هر چه بیشتر رابطه مشتریان گرامی با بانک را در پی خواهد داشت .
شایان ذکر است این طرح به عنوان نخستین گام در اقدام عملی اتصال بین بانکی در بانک گردشگری می باشد و این بانک به منظور دسترسی سریع به هرچه بیشتر مشتریان محترم بانک به خدمات بانکی در حال مذاکره با سایر بانک ها جهت اتصال بین بانکی می باشد.