به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید مجتبی موسوی در جلسه کمیته تحول اداری تامین اجتماعی استان با اعلام این مطلب افزود: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین نهاد بیمه ای کشور است و ایجاد تحول به منظور خدمت رسانی بهتر به مخاطبان ضروری است.
وی تاکید کرد: ایجاد باور و انگیزه در مدیران و کارشناسان، آگاهی مدیران به ظرفیت ها و برنامه های تحول، بهره مندی از اختیارات و منابع لازم، برقراری نظام مدیریت عملکرد و ایجاد سیستم تشویق کارکنان از الزامات ایجاد تحول در خدمت رسانی هستند.
مدیرکل تامین اجتماعی قم از استقرار کامل دولت الکترونیک، ساماندهی نیروی انسانی، واگذاری خدمات به کارگزاری های رسمی، افزایش بهره وری، سلامت اداری و اصلاح فرآیندهای خدمت رسانی به عنوان برنامه های مهم و کلیدی تامین اجتماعی استان در ایجاد تحول اداری نام برد.
وی رسیدگی به شکایات مردم را از اصلی ترین برنامه های تحول اداری در تامین اجتماعی قم ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: نباید مردم را در پیچ و خم کارهای اداری سرگردان کنیم و به شکایات در این زمینه با جدیت و فوریت رسیدگی می شود.
موسوی از اصلاح فرآیندهای خدمت رسانی در تامین اجتماعی قم خبر داد و گفت: در کمیته فرعی اصلاح فرایندها، تاکنون 5 فرایند خدمت رسانی مورد بررسی قرار گرفته و به نفع مردم و بیمه شدگان روان سازی شده است.