به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «بله» نخستین پیام رسان دو منظوره ارتباطی و بانکی بومی است که علاوه بر خدمات رایج سایر پیام رسان ها، امکان ارائه خدمات بانکی را نیز برای کاربرانش در نظر گرفته است.
در پاییز سال گذشته بیش از 17 میلیون تراکنش مالی موفق در این اپلیکیشن به ثبت رسید که نسبت به فصل گذشته آن، از رشد 37 درصدی برخوردار بود.
همچنین در این مدت بیش از 9.4 میلیون تراکنش کارت به کارت موفق در این اپلیکیشن انجام شد که نسبت به فصل پاییز 26 درصد رشد داشت.
کاربران بله به طور میانگین روزانه بیش از 142 هزار تراکنش کارت به کارت انجام داده اند و بیش از 63 میلیارد تومان نیز حجم میانگین روزانه انتقال پول در این اپلیکیشن است که نسبت به فصل پاییز رشد 77 درصدی را تجربه کرد.
همچنین در زمستان سال گذشته سه هزار و 900 میلیارد تومان پول در بله انتقال یافته است.
بله بیش از سه میلیون و 100 هزار کاربر عضو دارد و بیش از 322 هزار گروه و کانال نیز در این اپلیکیشن فعال هستند که نسبت به سه ماه گذشته رشد 12 درصدی را نشان می دهد.