به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، در روز 28 اسفند ماه سال 1399، عدد بی سابقه 111 میلیون تراکنش در بستر خدمات حضوری و غیرحضوری بانک ملی ایران ثبت شده است.
اکنون بیش از 92 درصد تراکنش ها در بانک ملی ایران از طریق روش های غیرحضوری صورت می گیرد. سامانه های بام، بله، نشان بانک، نشان پرداخت، خودگردان، خودپرداز، شصت، Cashless و ... خدمات بانکی غیرحضوری را به مشتریان بانک ملی ایران ارائه می دهند.
تقویت زیرساخت های فناوری اطلاعات این بانک طی سالهای گذشته مورد توجه جدی قرار گرفته و در چهار رویداد «ملی شو»، تازه ترین دستاوردهای این حوزه رونمایی شده است.