پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445641 تاریخ : 1397/10/22-15:37:31
,10028,
105 میلیون نسخه الکترونیک صادر شد

105 میلیون نسخه الکترونیک صادر شد

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی، از صدور بیش از 105 میلیون نسخه الکترونیک خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی معیری با بیان اینکه انسان ها در برهه های مختلف زندگی از خدمات سازمان های بیمه گر اجتماعی استفاده می کنند، گفت: این سازمان ها خدمات گوناگونی را به ذینفعان ارائه می کنند. سازمان های بیمه گر اجتماعی از حیث تنوع و تعدد خدمات از متمایزترین سازمان ها هستند.

وی با بیان اینکه نهادهای بیمه گر اجتماعی از سازمان های خدمت محور هستند، افزود: حوزه فناوری اطلاعات در ارتقای خدمات این سازمان ها جایگاه مهمی دارد . بهره گیری از این حوزه به چابکی، کارآیی و پاسخگویی دستگاهها و در نهایت به افزایش رضایتمندی خدمت گیرندگان منجر می شود.
معیری با اشاره به بحث های فنی، فرهنگی و قانونی در موضوع استفاده از فناوری اطلاعات در سازمان ها گفت: در صورتی که تمامی موارد لحاظ شوند، سازمان ها هوشمند می شوند.
مدیر کل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی در ادامه ابزارهای خدمات غیرحضوی را برشمرد و اظهارکرد: خدمات غیرحضوری سازمان ها از طریق اپلیکیشن، کد دستوری ussd، پیامک و تلفن گویا ارائه می شوند.
وی با اشاره به اهمیت ارتباط دیتاها میان سازمان ها گفت: سازمان تامین اجتماعی با 13 سازمان از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نظام پزشکی، ثبت احوال و... در ارتباط است.
مدیر کل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی صدور نسخه های الکترونیک را یکی از مهمترین خدمات سازمان تامین اجتماعی در بخش فناوری اطلاعات اعلام کرد و گفت: صدور نسخه های الکترونیک و حذف دفترچه در مراکز درمانی ملکی این سازمان از سال 95 آغاز و در برخی مراکز طرف قرارداد استان ها نیز انجام شده است.
وی افزود: تاکنون بیش از 105 میلیون نسخه الکترونیک صادر شده است و کاهش تداخلات دارویی، حذف خطای پزشکی، حذف کاغذ، افزایش سرعت و دقت در تجویز و رویت سوابق پزشکی بیماران از نتایج این طرح است.
معیری، نوبت دهی شعب و مراکز درمانی، مشاهده سوابق بیمه ای و ارسال و پرداخت لیست حق بیمه را از دیگر خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی برشمرد و گفت: 24 عنوان خدمت از راه دور در سایت این سازمان قرار گرفته و کد دستوری#142* و اپلیکیشن تامین اجتماعی من از امکانات این سازمان است که در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران