به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,در این مراسم 2 نفر از مددجویان کمک های مالی خود را به صورت نمادین از اداره کل روابط عمومی دریافت کردند و مابقی وجه در اختیار مسئولان اداره بهزیستی برای اهدا به نیازمندان تحت پوشش قرار گرفت.
حسن افشار محمدیان یکی از رسالت های اصلی بانک ملی ایران را کمک به افراد نیازمند، بی سرپرست و معلول خواند و افزود: در سال 1391، بانک ملی ایران 118ر20 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در قالب ازدواج، درمان، اشتغال و ... به یک میلیون و 185 هزار نفر پرداخت نموده که نشان از سیاست های کلان و ملی این بانک است.
وی با اشاره به خدمات و فعالیت های گسترده بانک ملی ایران افزود: وجود 32 میلیون حساب در بانک ملی ایران و تقریباً معادل نیمی از جمعیت کشور و همچنین نزدیک 5 میلیون حساب یارانه ای از مجموع 18 میلیون حساب در بانک ملی ایران، نشانگر اعتماد عمومی و تبلور شعار «این بانک، ملی است» می باشد.
معاون اداره کل روابط عمومی خواستارتعامل دوسویه با مجموعه سازمان بهزیستی جهت ارتقای
همکاری های بیشتر و موثرتر شد و بیان داشت: انتظار داریم سازمان های خیریه امور بانکی خود را به سمت این بانک سوق دهند.
علی رضا تقوی راد مشاور فرهنگی اداره بهزیستی شهرری نیز در این مراسم با اشاره به دولتی بودن سازمان بهزیستی گفت: این سازمان اکثر کمک های خود را هم از دولت و هم افراد خیر دولتی و غیر دولتی برای اهدا به نیازمندان دریافت می کند.
وی با اعلام اینکه 52 ماموریت مختلف بر عهده سازمان بهزیستی گذاشته شده است، افزود: از لحاظ جامعه آماری سازمان بهزیستی تکفل افراد نیازمند، معلول، بی سرپرست و ... را به دوش دارد که نیازمند بودجه کافی برای رسیدگی به امور خود می باشد.
مشاور فرهنگی اداره بهزیستی شهرری ضمن معرفی طرح حامی از طرح های ویژه این سازمان نیز خبر داد که در آن کارمندان می توانند با همکاری سازمان مربوطه 4 رقم آخر حقوق خود را جهت کمک به نیازمندان به حساب سازمان بهزیستی واریز کنند.
وی خاطر نشان کرد: اداره بهزیستی شهرری شامل مناطق 15،16، 19 و 20 تهران است که 14 هزار نفر را تحت پوشش قرار داده و حدود 7 هزار نفر هم در نوبت انتظار دریافت خدمات آن هستند.