پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 7835 تاریخ : 1392/01/31-17:24:41
,1,
 نیروی انسانی سرمایه اصلی پست بانک ایران است

مهندس ضیائی:

نیروی انسانی سرمایه اصلی پست بانک ایران است

سرمایه اصلی پست بانک ایران نیروی انسانی است و باید انگیزه آنان را بیش از پیش تقویت کرده و به خواسته ها و نیازهایشان توجه بیشتری شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، مهندس ضیائی مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره این بانک در نشستی با مدیران و کارکنان حوزه مدیریت امور شعب و مناطق تهران ضمن بیان این مطلب گفت: مدیران و کارکنان می توانند با بهره گیری از تجارب ارزشمند خود اختیار کامل اموری که برای مصلحت بانک و در راستای حفظ منافع مشتریان، سهامداران و حیثیت مجموعه لازم است را راساً انجام دهند و در این راه چنانچه به مشکلی برخورد کردند بنده و هیات مدیره حمایت می کنیم قطعاً آنان بیشتر از بنده مصلحت بانک را می دانند و در این راستا هر اقدامی انجام بدهند اینجانب مسئول تبعات منفی آن خواهم بود و لیکن حسنات و افتخار پی آمدهای مثبت این اقدامات مفید به نام همکاران خواهد بود.
وی افزود: باید از منابع موجود پست بانک در تمامی نقاط گسترده کشور براساس استعداد هریک از مناطق به ویژه روستاها استفاده نمود تا به تولید ملی کمک شود و نباید با پرداخت تسهیلات کلان به افراد خاص و بی برنامه برخلاف اهداف بانک حرکت کرد. 
مدیرعامل پست بانک ایران اظهار داشت: به طور کلی منابع پست بانک در راستای اهداف تعیین شده و در زمینه های تولید، توسعه و آبادانی کشور به کار گرفته می شود.
مهندس ضیائی ضمن تاکید بر تولید بدون کارخانه اظهار داشت: باید با اختصاص تسهیلات سرمایه درگردش به تولید و صنایع کوچک تولیدی در مناطق محروم از ورشکسته شدن آن ها جلوگیری کرده و مانع هدر رفتن منابع ملی شد چون تامین سرمایه صنایع تولیدی، مسیر آن را به سمت سودآوری هدایت می کند.
عضو هیات مدیره پست بانک تصریح کرد: داشتن سیاست های راهبردی جهت کمک به تولید و زیرساخت های مولدّ کشور آرمان پست بانک است و با توجه به وجود کارکنان متعهد و متدیّن این موضوع بیش از پیش عملیاتی خواهد شد. 
وی خاطرنشان ساخت: بازاریابی ها باید همراه با تحقیقات و تهیه پروژه ها و طرح های تولیدی باشد و با شناسایی نیازهای تولیدی مردم و خلق خدمات و محصولات جدید می توانیم بازار بیشتری را دراختیار داشته باشیم.
ضیائی صرفه جوئی در هزینه ها را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: در انجام امور باید صرفه و صلاح بانک و کاهش هزینه ها را درنظر داشته باشیم و هیچ کسی نباید از آن چشم پوشی کند، این صرفه جویی ها می تواند شامل؛ یک کیلو وات ساعت برق و حتی یک ورق کاغذ باشد.
مدیرعامل پست بانک اضافه کرد: استفاده درست از تخصص ها و پیشنهادهای مجموعه و رفع مشکلات کارکنان موجب هم افزایی و مشارکت بیشتر می شود و باید تلاش کنیم از سایر بانک ها پیشی گرفته و فراتر رویم زیرا خدمات این بانک از لحاظ تعدّد و تنوع و سطح دسترسی قابل توجه است. 
وی ضمن تاکید بر تقویت واحدهای صف، تقویت روحیه مشتری مداری و آموزش کارکنان خاطرنشان ساخت: اقدامات انجام شده پست بانک تاکنون راضی کننده بوده و باید تلاش کنیم بیش از این، مسیر توسعه و رشد آن ادامه یابد.
عضو هیات مدیره پست بانک اظهار داشت: باید مدیر بحران باشیم، شرایط حساس و تغییر را مدنظر داشته و با تقویت رفاقت و دوستی در مجموعه درجهت رشد و توسعه بانک حرکت کنیم و کاری کنیم که اثرگذار باشد.
مهندس ضیائی گفت: تعداد شعب پست بانک و دفاترخدمات بانکی آن در شهرها و روستاها خودنمایی می کند و افراد زیادی نیز از خدمات آن استفاده می کنند، بنابراین می توان گفت؛ پست بانک، بانک همه مردم ایران است و به عبارتی بانک ایران و در خدمت ملت شریف ایران است که در ابعاد مختلف؛ تجارت، کارآفرینی و تولید محصولات صنعتی و کشاورزی جهت استفاده در سرزمین پهناور ایران و صدور به سایر کشورها برای رسیدن به یک رفاه پایدار و ملی می باشد.
وی در پایان تاکید کرد: همیشه باید از موضع بالا به مشکلات نگاه کرده و درگیر حاشیه ها هم نشد، همه باید مبلّغ بانک باشیم و کاری کنیم که مشتریان نیز به عنوان مبلًغ، مشتریان جدیدی را معرفی کنند.
عادل قبادی زاده دیگر عضو هیات مدیره در این نشست ضمن تشریح روند ایجاد و توسعه پست بانک گفت: این بانک با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های لازم می تواند بانک خانواده مشتریان باشد.
وی افزود: فرهنگ بانکداری در شهرها و روستاها کاملاً متفاوت است و لازم است برای هریک مدل خاصی طراحی شود چون نوع مشتری و نیازهای آنان در این دو حوزه متفاوت است.
قبادی زاده تصریح کرد: قبل از توسعه هر یک از بخش ها لازم است ظرفیت ها را شناسائی کرده و فرآیندها نیز بازبینی و اصلاح شود.
عضو هیات مدیره پست بانک در پایان با تاکید بر تحلیل ترکیب منابع، شناخت مشتریان و اعتبارسنجی آنان عنوان کرد: باید از بروز اشتباهات گذشته جلوگیری کرده و همه کمک کنند تا فضای پیشرفت مجدداً احیاء شود. 
همچنین غلامحسین صباغی مدیر امور شعب و مناطق پست بانک در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این حوزه و تشریح ترکیب منابع این بانک گفت: از نظر ترکیب منابع ارزان قیمت در بخش منابع جاری رتبه اول، منابع قرض الحسنه رتبه چهارم و سپرده های نقدی ضمانت نامه ها جایگاه مناسبی در میان بانک های دولتی دراختیار داریم.
وی افزود: در بخش ترکیب سپرده های بلندمدت و کوتاه مدت و سایر سپرده ها نیز وضعیت مناسبی در میان بانک های دولتی داریم.
گفتنی است: در این نشست حسن ابارشی رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع، علیرضا کثیری رئیس اداره کل دفاترخدمات بانکی و علی آزاد دوین رئیس اداره کل امور شعب، مجتبی باقری مدیر منطقه یک و حمید نوروزی مدیرمنطقه 2 تهران هریک به تشریح عملکرد و برنامه های ادارات مذکور پرداختند و در ادامه نیز مدیران پروژه های حوزه مدیریت امور شعب پروژه های تهیه شده را تشریح و در پایان؛ شرکت کنندگان دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران