به گزارش پایگاه تحلیلی، خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: مهندس فراهانی سرپرست و عضو هیات مدیره این بانک درجریان بازدید از شعب فردوسی و ونک تهران در دومین روزکاری سال 92 ضمن تبریک سال نو و تقدیر از زحمات تک تک کارکنان شعب گفت: واحدهای اجرائی بانک در اولویت قرار دارند و همه باید مشتاقانه به سمت اجرا حرکت کنند چون شعب خط مقدم خدمت رسانی محسوب می شود و واحدهای ستادی نیز پشتیبان آنان هستند.
وی با اشاره مدیریت مناسب نیروی انسانی و استفاده مطلوب از ظرفیت و توان آنان افزود: تک تک اعضای بانک باید با مشارکت عمومی و ارائه طرح ها و پیشنهادی سازنده در ارتقاء انگیزه کارکنان مجموعه سهیم باشند.
سرپرست پست بانک در پایان ضمن تاکید بر انجام کارکارشناسی، رعایت نظم و پوشش مناسب عنوان کرد: مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع از اصول اساسی در یک بانک است و همه امور باید از همان ابتدای سال با قدرت و محکم پیگیری و انجام شود.
همچنین عادل قبادی زاده عضو هیات مدیره پست بانک در این بازدیدها ضمن تاکید بر برخورد مناسب با مشتری اظهار داشت: واحدهای اجرائی به عنوان پیشانی بانک در اولویت قرار دارند و واحدهای ستادی نیز باید نگران اجرا باشند و به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
وی افزود: پست بانک محل خادمان به خلق است و همه باید با مثبت اندیشی به آینده امیدوار بوده و به یکدیگر جهت ارتقاء جایگاه شغلی و اجتماعی کمک کنیم.
قبادی زاده در پایان تصریح کرد: باید متناسب به نیازهای مشتریان خدمت رسانی شود و به زیبائی و آراستگی محیط نیز توجه داشته باشیم چون در جلب توجه و رضایت مشتریان بسیار موثر می باشد.
گفتنی است: مجتبی باقری مدیر شعب پست بانک منطقه یک تهران نیز در جریان این بازدید گزارشی از عملکرد شعب مذکور را ارائه کرد.
شایان ذکر است: در این بازدید که روز ششم فروردین ماه همزمان با دومین روزکاری سال جدید توسط سرپرست بانک صورت گرفت، عادل قبادی زاده عضو هیات مدیره، روسای ادارات کل حوزه مدیریت، بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات و پشتیبانی و مدیرعامل صرافی فراز اعتماد نیز وی را همراهی کردند