به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی پست بانک ایران: مهندس ضیائی مدیرعامل و عضو هیات مدیره در بیست و سومین جلسه شورای معاونان این بانک که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران امور، تنی چند از روسای ادارات ستادی و نمایندگان کارگزاران دفاترخدمات بانکی استان خوزستان برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق گفت: دفاتر
خدمات بانکی همانند شعب در جذب منابع و توسعه خدمات مالی و بانکی نقش آفرین هستند و ما قدردان آنان هستیم.
وی افزود: منافع پست بانک و دفاتر که همان منافع ملی و معنوی است به هم گره خورده و رویکرد فلسفه ایجاد پست بانک، جذب منابع از شهرها و مصارف آن در مناطق کارآفرین و محروم کشور است. این مهم با همکاری و حضور موثر دفاترخدمات بانکی، زمینه توسعه و آبادانی روستاها، اشتغال زائی و حتی زمینه صادرات برخی از محصولات و صنایع دستی روستائی را فراهم خواهد کرد.
ضیائی عنوان کرد: این دفاتر درحقیقت نماینده و شریک رسمی پست بانک هستند که برنامه های وسیعی برای آنان داریم و پست بانک به دنبال تحقق شعار مقام معظم رهبری در زمینه حماسه اقتصادی است.
وی تصریح کرد: به دنبال فراهم نمودن جذابیت خدمات و تغییر نگرش ها درجذب منابع جهت حفظ و احیاء دفاتر و استفاده بهینه از تمام ظرفیت آنان هستیم.
مدیرعامل پست بانک خاطرنشان ساخت: همه کارکنان پست بانک و کارگزاران دفاتر عضو یک خانواده اند و همه به دنبال خدمتگزاری در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته هستیم که البته این کار اجر معنوی و اخروی نیز دارد.
ضیائی در پایان بر رفع مشکلات کارگزاران دفاترخدمات بانکی تاکید کرد.
گفتنی است: در ابتدای این جلسه موسوی و جادری دوتن از کارگزاران دفاترخدمات بانکی استان خوزستان ضمن تبیین ظرفیت ها و تقدیر از حمایت های مستمر پست بانک اظهار داشتند: ایجاد مزیت های انگیزشی برای کارگزاران، افزایش کارمزدهای خدمات، یکپارچه کردن نرم افزارهای سیمیا و فراز و بازنگری مجدد سیاست های حمایتی از دفاتر به عنوان شریک تجاری برای جذب منابع از مهمترین خواسته های کارگزاران دفاتر است که انتظار داریم مورد توجه جدی قرار گیرد.