پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 8069 تاریخ : 1392/02/17-01:32:16
,1,
 دفاترخدمات بانکی بازوان این بانک هستند

مدیرعامل پست بانک ایران:

دفاترخدمات بانکی بازوان این بانک هستند

دفاترخدمات بانکی به عنوان بازوی پست بانک و همیار برنامه های توسعه ای این بانک هستند و باید مورد توجه جدی قرار گیرند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی پست بانک ایران: مهندس ضیائی مدیرعامل و عضو هیات مدیره در بیست و سومین جلسه شورای معاونان این بانک که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران امور، تنی چند از روسای ادارات ستادی و نمایندگان کارگزاران دفاترخدمات بانکی استان خوزستان برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق گفت: دفاتر
خدمات بانکی همانند شعب در جذب منابع و توسعه خدمات مالی و بانکی نقش آفرین هستند و ما قدردان آنان هستیم.
وی افزود: منافع پست بانک و دفاتر که همان منافع ملی و معنوی است به هم گره خورده و رویکرد فلسفه ایجاد پست بانک، جذب منابع از شهرها و مصارف آن در مناطق کارآفرین و محروم کشور است. این مهم با همکاری و حضور موثر دفاترخدمات بانکی، زمینه توسعه و آبادانی روستاها، اشتغال زائی و حتی زمینه صادرات برخی از محصولات و صنایع دستی روستائی را فراهم خواهد کرد.
ضیائی عنوان کرد: این دفاتر درحقیقت نماینده و شریک رسمی پست بانک هستند که برنامه های وسیعی برای آنان داریم و پست بانک به دنبال تحقق شعار مقام معظم رهبری در زمینه حماسه اقتصادی است.
وی تصریح کرد: به دنبال فراهم نمودن جذابیت خدمات و تغییر نگرش ها درجذب منابع جهت حفظ و احیاء دفاتر و استفاده بهینه از تمام ظرفیت آنان هستیم.
مدیرعامل پست بانک خاطرنشان ساخت: همه کارکنان پست بانک و کارگزاران دفاتر عضو یک خانواده اند و همه به دنبال خدمتگزاری در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته هستیم که البته این کار اجر معنوی و اخروی نیز دارد.
ضیائی در پایان بر رفع مشکلات کارگزاران دفاترخدمات بانکی تاکید کرد.
گفتنی است: در ابتدای این جلسه موسوی و جادری دوتن از کارگزاران دفاترخدمات بانکی استان خوزستان ضمن تبیین ظرفیت ها و تقدیر از حمایت های مستمر پست بانک اظهار داشتند: ایجاد مزیت های انگیزشی برای کارگزاران، افزایش کارمزدهای خدمات، یکپارچه کردن نرم افزارهای سیمیا و فراز و بازنگری مجدد سیاست های حمایتی از دفاتر به عنوان شریک تجاری برای جذب منابع از مهمترین خواسته های کارگزاران دفاتر است که انتظار داریم مورد توجه جدی قرار گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران